Majlis Pelancaran Butik Emas Pesona Shah Alam

Majlis Pelancaran Butik Emas Pesona Shah Alam | Salam. Sabtu pagi yakni kelmarin uzu dijemput untuk ke Majlis Pelancaran Butik Pesona yang mana ia terletak di Shah Alam. Dari Bangi ke Shah Alam memang jauh giler lah tapi nak buat macam mana. Kerja. Mencari sesuap rezeki yang halal . Gituewww :D

Sebelum tu, meh kita berkenalan dulu dengan Butik Emas Persona ni. Actually dulu Emas Persona nibutik pengantin tapi dah diubahsuai kot ataupun dah buka butik lain tapi yang penting Emas Persona ni sudah lama di bidang perniagaan  dan sekarang Emas Persona langkah satu lagi tapak dalam perniagaan. Tahniah Emas Persona !!
Di Majlis Pelancaran Butik Emas Pesona di Shah Alam, antara produk ekslusif yang terdapat di butik Emas Persona ialah Jubah, Dress, Blouse, Skirt, dan Basic Shawl . Terdapat promosi yang di tawarkan semasa majlis pelancaran iaitu :

1. Produk jubah, dress dan kurung pada satu harga iaitu RM150.
2. Diskaun untuk skirt, normal price RM79 tetapi semasa majlis ini nanti harga istimewa ialah RM60.
3. Diskaun blouse, normal price RM109 tetapi anda akan dapat dengan harga RM90 hanya di majlis pelancaran ini sahaja. Lagi TAWARAN untuk anda ialah VOUCHER RM20 untuk pembelian berikutnya sah sehingga 31.12.2015.

Berita gembira untuk pengunjung-pengunjung di Majlis Pelancaran, ada 100 goodies bag untuk 100 pembeli terawal dengan belian RM100 dan ke atas yang hadir ke Majlis Pelancaran Butik Emas Pesona ini.



 











Yang paling best sekali, ada kemunculan Atita Haris dan Opi. Sapa yang tak kenal Atita Haris? Ig famous tau. Follower ig pun 500k+ . Model kot.. Dah lama follow Atita Haris kat ig dan alhamdulillah dapat juga jumpa in real life beserta Opi anak tita yang very the comel !




Contact :
Instagram : @emaspesona
Tel: +603 – 5524 2470
HP: +6019 – 572 1180
Email: emaspesona09@gmail.com

Alamat :
EMAS PESONA SHAH ALAM
26B, Jalan Plumbum Q7/Q,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.

Waktu Operasi :
Tuesday - Sunday 
10am - 6pm 
Monday (Closed)


5 comments