Berat Uzu Turun 3kilo Dalam Masa Seminggu Dengan Assez Slymm !

Berat Uzu Turun 3Kilo Dalam Masa Seminggu Dengan Assez Slymm ! | Salam. Uzu rasa tension ni kalau bab berat badan.. Sobsobsobsob.. Nak nangis tepi bucu katil.. Huwarghhhhh ... Dulu uzu pernah diet atkins selama 3 minggu . Not bad juga sebab turun 5 kg...

Lepas tu uzu stop kejap sebab rindu gila nak makan nasi.. Ye lah... diet atkins kan tak boleh makan carbo. Tak makan nasi lah.. Tak makan itu ini lah.. Cara diet paling berkesan, dengan atkins. Tapi sampai bila? So.. uzu stop kejap..

Lepas stop diet atkins, berat badan kembali ke 55kg. Lol. I have no idea how tensions me are. Dan lah badan pendek, gemuk pulak tu. Damn.. Tak normal...Tak kan nak diet kot? Tak larat.. Tak kan nak joging setiap hari? Tak membantu... Frustnya. Tension tau bila semua tegur berat badan uzu.. :(

At last, uzu cuba 1 produk kurus ni.. Assez Slymm....
Apa itu Assez Slymm?
Assez adalah minuman kesihatan yang membantu menurunkan berat badan, membakar lemak dengan cepat, menghalang penyerapan karbohidrat yang menjadi lemak, melawaskan (DETOX), menegangkan kulit dan menambah tenaga. 

Formula Assez Slymm akan membolehkan anda untuk kurus dalam masa cepat, mudah dan pantas. Ia akan memberi rasa kenyang yang berpanjangan tanpa rasa sakit perut. 

Jika anda salah seorang pengguna Assez Slymm anda bukan sahaja dapat menurunkan berat badan dapat megekalkan kesihatan dan tenaga agar sihat dan bersemangat setiap hari.

Camne nak guna/minum Assez Slymm?
Mudah sahaja! Anda hanya perlu amalkan minuman Assez Slymm 1-2 kali sahaja sehari sebelum makan. Bancuh sahaja dengan air panas dan minum. Rasanya sangat sedap dan mengeyangkan!

Apa kelebihan yang ada pada produk Assez Slymm ni?
-Membakar dan mencairkan lemak di badan dengan cepat  berkesan
-Bertindak sebagai 'carbo blocker' - Menghalang penyerapan karbohidrat dari diserap badan
-Tiada kesan sampingan & selamat diguna oleh semua
-PERCUMA Panduan Untuk Kurus
-Memberikan rasa kenyang kepada pengguna sepanjang hari

Dalam 1 kotak tu.. ada 20 sacket.. So uzu dah minum lebih dari separuh. Setiap pagi sebelum breakfast, uzu akan minum 1 sacket dan sebelum nak tido dalam keadaan perut kosong..
Rasa Assez Slymm.. Sedap ke??  Ok.. memang sedapp. Bau aroma macam nestum. Rasa pulak macam horlicks... Sedap gituuuu.. Kalau macam ni dia punya rasa, no wonder lah uzu rasa macam ketagih je nak minum...kah!

Nak beli? Macam mana caranya?
Ada tak nak try product ni? Haaaa kalau ada yang nak kurus tanpa joging, tanpa diet tu boleh lah try... Korang boleh usha website ni http://www.assezslim.com/ dan... SMS/Whatsapp if ada pertaanyaan mengenai produk di 0139200106. 

atau

SMS KOD "AS9" & HANTAR KE 013-9200106 (DISKAUN & CARA PEMBELIAN akan dihantar terus ke telefon anda kurang dari 1 minit)..

Kalau tak berkesan, wang akan dikembalikan ! So korang kena cuba tauuuuuuuu !! k .. Salam..


8 comments