Atasi Masalah Kulit Muka Yang Teruk Dengan Glamoskin

As-Salam

Atasi Masalah Kulit Muka Yang Teruk Dengan Glamoskin | Uzu bab kulit muka bermasalah ni, memang uzu bermasalah je dari dulu. Asyik berminyak je muka, berjerawat dan kekadang tu hitam memanjang je sebab selalu g site.

Banyak produk pelbagai jenama dah uzu guna, tapi tak sesuai ngan kulit uzu. Penat wo nak try test try test produk muka ni.. Habis jerawat naik.. Tapi bila try Glamoskin, ya allah rasa macam "woww", kenapa baru jumpa produk muka yang sesuai? Uzu lama tunggu tauuu..hihi

Mesti ramai yang tak taw pasal Glamoskin ni. Yeahhh uzu pun baru tau. Baru jumpa produk ni. Rupanya ni produk baru lagi.. Tu sebab ramai yang tak tau lagi.


Actually, Glamoskin ni produk buatan Korea yang dibawa masuk ke Malaysia khas tuk Legacy Secret. Yang bestnya, Glamoskin ni guna teknologi yang paling latest dalam industry komestik dan sangat berkesan dari produk lain.

Kajian yang dilakukkan mendapati kesan Glamoskin lebih cepat berbanding produk lain. Ianya juga Halal dan selamat digunakan untuk semua jenis kulit kerana dihasilkan daripada bahan semulajadi.

Glamoskin juga telah didaftarkan dibawah Kementerian Kesihatan Malaysia dengan No Not : NOT140703528K

Glamoskin ni ada dua jenis, pencuci dan cleanser. Pencuci ni ada collogen gel tau so boleh memutihkan kulit. Cleanser pula tuk mencucui, membersihkan, pemutih, pewangi dan penstabil. So dengan adanya campuran collogen gel ni boleh mencepatkan proses pemulihan.

Cara Pemakaian :
setelah wajah di bersihkan dengan GS Cleanser, ambil sedikit gel dengan hujung jari. Usapkan tipis2 dan merata pada wajah sambil di sapu lembut hingga butiran gel meresap ke dalam kulit. Amalkan setiap pagi sebelum makeup dan malam sebelum tidur. Gell boleh diguna pakai siang dan malam dan cleanser setiap kali mencuci muka.

Kelebihan Produk GlamoSkin dengan Produk Lain:
1. Bahan Semulajadi dari Ektrak Tumbuhan
2. Paduan teknologi Nano dengan bahan aktif Niacimade PC dari Korea
3. Bebas Merkuri dan Hydroquinone
4. Perbezaan ketara setelah 30 hari pemakaian

Kandungan :
Cleanser : Glutathione , Hyaluronic Acid , Acetyl Hexapeptide , Niacinamide PC ,Apple Stemcell,Tanaka dan Glycerine

Collagen Gell : Hydrolyzed collagen. Niacinamide PC. Adenosine. Sodium hyaluronate. Panthenol. 3G-Bio complex. PhtoOligo

Kelebihan :

Collagen Gell pertama di Malaysia sebagai alternative penggunaan cream
Menggunakan teknologi Korea yang canggih dan formula terbaru dalam kosmetik Niacinamide PC buatan Korea .
Membaiki DNA kulit
Mengawal Minyak
Mengecilkan liang Pori
Memutihkan
Menghilangkan Pigmentasi
Kesan seawal 4 minggu
Harga mampu milik berbanding jenama lain dengan kesan standing jenama antarabangsa yang lain. 
Mencegah kesan buruk sinar UV matahari pada kulit.
Pemakaian jangka panjang hingga 6 bulan keatas menunjukkan kulit wajah kelihatan lebih muda         4-6 tahun dari usia sebenarnya.

Harga  Asal: 
Glamoskin Collagen Gell : RM120/130ss
Glamoskin Cleanser : RM80/90ss
Set : RM200/220ss

Launching Promotion Price : 
Glamoskin Collagen Gell : RM90/95ss
Glamoskin Cleanser : RM70/75ss
Set : RM150/160ss

So kalau nak tahu lebih lanjut mengenai Glamoskin, boleh terjah https://www.facebook.com/GlamoSkin . Atau kalau nak tengok testimoni, haa terngok kat sini
http://on.fb.me/1yRK03P dan link video testimoni korea http://on.fb.me/1vPCvKM .



3 comments