Sponser Untuk Official Photoshoot Kelab Blogger Ben Ashaari

As-Salam


Sponser Untuk Official Photoshoot Kelab Blogger Ben Ashaari | Pasti ramai yang tak tahu kan yang kami geng-geng blogger kelabbloggerbenashari akan mengadakan official photoshoot Ahad ni.

Alhamdulillah, uzu sangat terharu kepada sponser-sponser yang terlibat, seperti sponser studio, sponser makeup artist, sponser shawl dan baju -baju shoot . Terima kasih yang sudi bekerjasama dengan Kelab Blogger Ben Ashaari .

InsyaAllah, sebagai returnnya, sponser akan dapat 1 blogpost review dari blogger yang disponser dan kesemua sponser akan di tag oleh semua blogger yang terlibat dalam photoshoot ni kat media sosial.

Terima kasih banyak-banyak tau  yang sudi sponser tu. Hihi..Pada sesiapa yang nak sponser , sponser flower crown ke, sponser baju-baju ke, jubah ke, kasut lelaki perempuan ke dan macam-macam lagi, maksudnya yang berkaitan dengan shoot, boleh PM uzu kat pesbuk Emas Putih II . 

Tapi uzu nak yang dekat-dekat je, tak yah pos-pos sebab dah takde masa , Ahad ni 2 Nov we ols shoot . Kat Setapak . . hihi..last sekali, terima kasih pada yang menyokong kami selama ni. We love youu !

13 comments