Kecewa Dengan Sikap Sponser Giveaway Yang Tak Amanah

As-Salam



Kecewa Dengan Sikap Sponser Giveaway Yang Tak Amanah | Hmm uzu bengang sebenarnya dengan beberapa sponser giveaway . Bukan pertama kali ni..

Ada sponser beria nak sponser hadiah GA berbentuk barangan, so uzu pun kesian dengan sponser dan terima barangan sponser tu. Walhal, uzu lagi suka bila ada orang sponser cash je, senang nak transfer. 

Tapi bila uzu bagi rasa kesian ni kat beberapa sponser tu, diorang pulak yang tak amanah nak pos hadiah. Ada yang lambat pos. Saapai berbulan-bulan tak pos lagi. Sapa yang malu? Uzu juga yang buruk nama sebab pemenang asyik-asyik tnya, kenapa hadiah tak sampai2?

Dah berapa kali dah uzu pm bila nak post hadiah, asyik tangguh je.. Hmm nak marah salah, tak marah pun salah sebab uzu rasa naik angin lah dengan sponser camni.

Korang pun, lepas ni hati-hati dan pilih sponser tu elok-elok. Abaikan je kalau diorang akan cakap kita ni "pemilih" dalam pencarian sponser, Kita pilih pun untuk yang terbaik, untuk buat GA tu gempak kan?

Semoga berhati-hati eh lepas ni. Kalau ada pemenang GA uzu yang sebelum ni tak dapat lagi hadiah, mohon PM uzu directly kat pesbuk eh.. --> Emas Putih II . Terima kasih :)

20 comments