Pendapat Anda Tentang Baju Muslimah (Rayannes Design) Dari Perth ni ? Komen ?

As-Salam

Pendapat Anda Tentang Baju Muslimah (Rayannes Design) Dari Perth ni ? Komen ? | Memperkenalkan baju yang uzu pakai dibawah merupakan baju mulimah Rayannes Design dari Perth, Austalia. Bagi yang belum tahu, uzu telah pun dihubungi tuk di sponser baju ini. Wahhh rasa best ja kan. Thanks Rayannes Design !!


Rayannes Design ni merupakan syarikat pakaian muslimah dari Perth, Australia www.rayannesdesign.com yang mana mereka ni telah pun masuk ke pasaran Malaysia, Rayannes design Malaysia dan bakal diiklankan di majalah Hijabista isu Mac, April dan May ini.

Pendapat uzu :
Koleksi baju muslimah di Rayannes Design ni, uzu suka sangat lagi-lagi kalau ada warna pink macam baju di atas. Yang tu jaket. Sangat selesa uzu pakai. Kain tu sejuk ja. Rasanya ianya dari jenis kain yang mahal, design jaket tu cantik sangat sebab sesuai dengan citarasa uzu yang masih muda ni. Yang penting harga adalah sangat berbaloi . Jaket diatas sesuai digunakan bila masuk office tapi kalau nak pakai dihari-hari biasa pun sesuai.

Korang belek lah page ni, Rayannes Design Malaysia , Rayannes Design Australia , dan bagilah pendapat sikit pasal koleksi baju dari Rayannes Design sebab diorang tengah nak kembangkan sayap ke Malaysia. So korang tolonglah komen :) Heheh tq !

9 comments