Jom Jimatkan Minyak Anda Dengan Menggunakan Sticker Penjimat Bio Energy Ni ! Serius Berkesan !!

As-Salam


Pernah dengar tak penjimat petrol Bio Energy Sticker? Uzu pun 1st time dengar ni, ya laaa maybe baru diperkenalkan di Malaysia kot. Tapi sticker ni memang menarik perhatian. Hehe. Sebab? Ia menjimatkan. Menjimatkan dari segi apa? Haaaa meh-meh baca kat bawah :

Kegunaan Bio Energy Sticker :

  • Menjimatkan penggunaan petrol dan diesel
  • Meningkatkan tenaga dan stamina
  • Memperbaiki pengaliran darah
  • Tidak merosakkan enjin
  • Dan lain-lain

Jenis Kenderaan Apa Yang Boleh Guna ?
Semua kenderaan yang menggunakan petrol dan diesel. Tak kira kereta ke, lori ke, jentera ke, apa-apalah janji guna minyak kan. 

Berapa Lama Boleh Tahan ?
Dengan menggunakan teknologi dari Jepun, Bio Energy Sticker ini juga dapat digunakan selama 2 tahun. 

Kat Mana Nak Letak Sticker Tu ?
Apa yang perlu anda lakukan ialah melekatkannya di pintu tangki minyak kenderaan anda seperti dalam gambar di bawah.



Boleh Percaya Ke?
Sebelum korang bertanya " boleh percaya ka benda ni ? " Banyak testimoni yang berjaya dan repeat order sticker ni , dan ia memberi feedback positif. Setakat ni takde kesan buruk terhadap kenderaan.

Bagaimana Bio Energy Sticker ni bertindak ??

Ia dihasilkan daripada campuran-26 batu yang ada di muka bumi ini yang mampu menyerap cahaya seperti batu gunung berapi, silika oksida, aluminium oksida dan lain-lain lagi. Apa yang korang nampak macam bintik-bintik kat stiker tu, itulah dia campuran batu tersebut.

Tugas batu-batu ini ialah menyerap cahaya dan menggetarkan molekul minyak supaya lebih agresif dan membebaskan lebih banyak gas. Ala...macam kereta yang guna NGV tu...sebab tu la kenderaan yang pakai NGV jimat sebab NGV tu gas sebenarnya. Bila gas banyak, automatik penjimatan akan berlaku ya abang, kaka, adik, dato, datin sekalian. hahaha.

Ukuran cahaya yang diserap ialah 1000 micron. Kalau macam ini kita dah tak panggil cahaya, kita panggil gelombang, sebab tu la korang tak nampak apabila cahaya diserap masuk.

Kenapa Tampal Dekat Pintu Minyak Bukan Dekat Enjin ?
Boleh je kalau korang nak tampal kat enjin, tapi nanti bila enjin menjadi panas, stiker itu akan rosak pula. Haa tu sebabnya lebih prefre tampal kat pintu tempat isi minyak tu.

Testimoni Berjaya :



Lihat banyak lagi testimoni berkesan kat SINI

Ya memang terbukti bahawa Bio Energy Sticker mampu menjimatkan penggunaan petrol dan diesel. Harga minyak bila-bila masa saja boleh naik dan bila-bila masa saja boleh turun, namun penjimatan petrol sentiasa diperlukan. Tembak tak kena, cakap pun tak guna kalau tak ada detail nak order kan ? hahaha

Jadi di sini membuka order ( ready stok ) yang ada kat beliau sendiri sebagai stokis daerah Sungai Petani ini kepada sesiapa yang nak order Bio Energy Sticker ini , sila contact mambang di :

Whats App / We Chat :  013-3191140
Facebook : https://www.facebook.com/amirulsyahnaz

Harga :
Sekeping RM 35.00 untuk SM
Sekeping  RM 40.00 untuk SS
Harga agen / stokis sila berurusan dengan SMS/Whatsapp di nombor 0133191140 

*kalau nak beli tu, jangan lupa mention nama emasputih ye*

So, uzu percaya ramai yang nak save minyak kan?? Haa korang boleh la beli sticker ni, InsyaAllah boleh jimat dalam pengunaan petrol. Try lah. Uzu yakin pasti berkesan !! Hehehehe :) 

7 comments