Hebatnya Shaklee Sebagai Supplement Tambahan

As-Salam

Anda mencari vitamin/supplement yang sesuai buat anda dan keluarga? In sha Allah kami dpt membantu anda. Qaisy Zaflea Vita Shoppe menawarkan set kombinasi berikut buat anda : 


-set kesihatan optimum
-set ibu menyusu
-set berpantang/pembedahan
-set kecantikan kulit
-set kesuburan
-set resdung, asma, alergi, ekzema 
-set hamil
-set kuruskan badan ; dan 

Lain-lain set yang bersesuaian khas untuk menjaga kesihatan anda.

Kenapa kita perlukan Supplement ?

1. Tubuh kita memerlukan dos vitamin yang lebih tinggi dari apa yang di perolehi dari makanan. Vitamin dari pemakanan tidak mencukupi bagi kesan pencegahan penyakit dan anti penuaan.

2.Buah-buahan dan sayuran mungkin tercemar. Penggunaan baja sintetik dan racun perosak mempengaruhi kualiti buah dan sayuran tersebut.

3. Zat makanan mudah hilang semasa proses pengangkutan, penyimpanan dan penyediaan.

4. Gangguan penyerapan zat makanan di dalam tubuh berlaku akibat pengambilan pil penahan sakit, laksatif, ubat-ubatan, alkohol, minuman keras dan antibiotik.

5. Amalan diet yang tidak sihat seperti pengambilan kafein berlebihan, lemak, kolesterol, gula dan garam telah mengurangkan simpanan mineral dan menganggu penyerapan mineral.

6. Gaya hidup masakini dengan kehidupan yang mencabar , sibuk dan stress menyebabkan kurangnya penjagaan diri dan mengakibatkan masalah kesihatan.

7. Kurangnya penyediaan makanan sihat di rumah dan gemar makanan segera yang tinggi kandungan MSG merupakan penyumbang kepada masalah kesihatan.

8. Persekitaran yang tercemar dan immunisasi yang lemah akibat kekurangan mineral dan vitamin telah menyebabkan diri mudah dihinggapi penyakit.

Anda berminat dengan pruduk Shaklee? Hubungi saya dengan cara-cara berikut  :

1. PM Facebook : Mar Mardhiah
2. Page : Qaisy Zaflea Vita Shoppe
3. Email : qaisyzafleavitashoppe@gmail.com
4. Instagram : @qaisyzafleavitashoppe
5. SMS / Whatsapp : 0133882073

0 comments