Hebatnya Shaklee Sebagai Makanan Tambahan

As-Salam


Beri tahu saya tentang masalah kesihatan anda dan saya akan cuba membantu anda dengan mengesyorkan supplement Shaklee yg terbaik untuk anda. Supplement Shaklee merupakan supplement terkemuka dan NO1 di Amerika Syarikat sejak lebih 50 tahun dahulu. Mengapa Shaklee digilai ramai dan semakin hangat di pasaran?? Ini adalah kerana ia amat MURAH dan keberkesanannya TIDAK DIRAGUI. Jadi tunggu apa lagi?? Jom sihat bersama Shaklee.

Kenapa kita perlukan SHAKLEE ?

Tahukah anda?

  • Badan kita memerlukan dos vitamin yang lebih tinggi daripada apa yang peroleh daripada makanan.
  • Buah-buahan dan sayur-sayuran yang kita makan dipengaruhi oleh racun perosak, racun serangga, dan bahan pencemar.
  • Zat makanan daripada makanan mentah yang dikutip mudah hilang semasa pengangkutan, penyimpanan dan penyediaan.
  • Pengambilan pil penahan sakit, laksatif, ubat-ubatan, alkohol, minuman keras dan antibiotik boleh mengganggu penyerapan zat makanan.
  • Amalan diet yang tinggi kafein, lemak, kolestrol, gula dan garam dapat mengurangkan simpanan zat dalam tubuh.
  • Pengambilan makanan kita seharian tidak seimbang dan tidak mengikut piramid makanan seperti yang dicadangkan.
  • Gaya hidup dan trend masa kini yang sibuk, jarang memasak di rumah menggalakkan pengambilan makanan segera yang tinggi kandungan MSG.
  • Situasi suami dan isteri bekerja menyebabkan makan tengah hari di luar dan memasak seringkas mungkin untuk makan malam menyebabkan pengambilan makanan seimbang tidak dititik beratkan.


Supplement Shaklee sememangnya patut menjadi pilihan anda kerana ianya telah dipercayai sejak 75 tahun dahulu dan merupakan supplement no 1 di Amerika Syarikat. Apa yg lebih menarik tentang Shaklee adalah kerana produk dalam harga mampu milik dan murah. Lebih-lebih lagi ia menjadi pilihan selebriti terkemuka dunia seperti Presiden Amerika Syarikat iaitu Barack Obama, artis terkaya Hollywood Oprah Winfrey, Jennifer Lopez dan ramai lagi. Di Malaysia pula ia menjadi pilihan Tun Mahathir, Ayu Raudhah, Mizz Nina, Leuniey Natasha dan ramai lagi. 

Jika selebriti terkemuka sudah mempercayai keberkesanan Shaklee anda pula bagaimana?? Atau anda berminat untuk berniaga dan memperoleh pendapatan sambilan yg jumlahnya bkn sekadar sambilan?? Perniagaan yg sememangnya mengikut syariah Islam sebagai bukti telah mendapat kelulusan agen Islam di Amerika Syarikat yg juga diiktiraf oleh Jabatan Agama Islam di Malaysia. 

Ataupun anda bukan sahaja berminat untuk mencuba Shaklee tetapi minat berniaga?? Ingin menjana pendapatan sampingan?? Inilah jawapannya. Tanpa modal cuma perlu usaha daripada anda. Semua bergantung pada anda sama ada ingin menjadi orang yg berjaya ataupun menjadi sekadar pemerhati dan penonton kpd mereka yg berjaya. Segalanya terletak di tangan anda. Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya. Sms/Whatsapp : 0109341003 (SUE) , Fb : Sue Lytochrine atau Page : Sue Precious Health

p/s : Tak rugi try sebab semua jenis penyakit, InsyaAllah ada dalam Shaklee :)

0 comments