Event Video Brosur Bersama BlooggersTV di Khadijah's Kitchen Setapak


Asslamualaikum


Event Pelancarang Video Brosur BlooggersTV di Khadijah's Kitchen Setapak - Event Video Brosur bersamaBloogersTV ini berlangsung di  Khadijah's Kicthen Setapak yang mana event sempena Perasmian Video Brocur bersama BloogersTV. 


Ramai blogger yang hadir ketika itu dan yang turut memeriahkan launch tersebut ialah Team Blue Nagas dan Team Video Brosur serta artis-artis yang terlibat.

Uzu datang agak lewat sangat sekitar jam 4:10 petang disebabkan di Syukri Tahir yang sesat jalan, jammed dan keadaan cuaca yang hujan. Hehe. Uzu tumpang ST ja sebab tempat tu pun agak jauh. 

Bila sampai, amboih meriahnya event . Sempoi pulak tu. Macam-macam ada. Ada game , persembahan nyanyian, cabutan bertuah dan photo booth.






Seronok beronok-ronok bila dapat jumpa rakan blogger yang lain. Semua pun sporting ! Hehehe. Nanti jumpa lagi .. InsyaAllah.

Event BlooggersTV ini di taja oleh : Idea Master By Puji , Car Stickers Malaysia Rilgis Pro Sticker | Kahwin | Label | KeretaCheez & Choc dan Coklatmanis2u . Thanks kepada sponser :)

Tak lupa juga a big thanks to Blooggers kerana menjemput para blogger untuk menghadiri event ini. Semoga team Blooggers dikenali ramai dan berjaya mencapai misi. Amin. Bye2. Salam 

7 comments