[Honeymoon Package] Destinasi Honeymoon Impian...

Assalamualaikum

Destinasi honeymoon impian... mestilah Bali ! Sebut sahaja perkataan honeymoon secara automatik teringat dengan Bali. Semestinya Bali ialah tempat yang sangat sesuai untuk berbulan madu.

Bali yang terletak di Indonesia sememangnya dikenali sebagai tempat pelancongan  yang terkenal di rantau asia kerana tempatnya yang tenang, cantik, aman, bersih, damai, unik, murah, kreatif, dan sebab itulah Bali sesuai dijadikan tempat berbulan madu bagi pasangan yang baru berkahwin, atau pun tempat percutian keluarga.

Bali telah mendapat tempat kedua dalam kategori World's Best Awards pada tahun 2012 yang dipertandingkan dan ianya bukti bahawa Bali merupakan tempat yang sangat menarik.

Bali juga merupakan pusat pelancongan utama di Indonesia yang pesat membangun dan diiktiraf bertaraf antarabangsa. Ada beberapa tempat yang utama di Pulau Bali ialah seperti : Ubud, Kuta, Nusa Dua, Sanur, Seminyak, Denpasar, Candidasa, dan Lovina. 


Tempat-tempat tersebut menyediakan menawarkan bilik, hotel, apartment dan chalet yang bercirikan senibina Bali eksotik serta modern. Pelbagai pilihan penginapan disediakan untuk semua golongan.

Anda boleh lawati tempat-tempat menarik di pulau Bali seperti Kintamani, Bedugul, Tanah Lot, Besakih, Tanjung Benoa, Uluwatu, Ubud, Jimbaran dan lain-lain. Sambil itu anda juga boleh singgah di kedai cenderahati di Celuk, Mas, Legian, Sukawati dan lain-lain.


Kesimpulannya, saya sangat tertarik dengan destinasi bulan madu (honeymoon package) di Bali dan sangat berharap impian saya hendak ke Bali tercapai. Amin

Contest "Destinasi honeymoon impian... "ini dianjurkan oleh iluvtour.com dan disponser oleh Tareeq Al Jannah

Jika anda berminat mengikuti contest ini, sila tekan banner di bawah. Terima kasih. As-Salam


15 comments