Mamat Sepah Betunang ??






Menerusi foto tersebut, Mamat nampaknya telah menyarung sebentuk cincin di jari manisnya dan ia kelihatan seolah-olah cincin pertunangan.

Untuk mendapatkan kepastian, OHBULAN! telah menghubungi Mamat sendiri dan bertanya lebih lanjut adakah benar pelawak tersebut telah bertunang secara senyap-senyap dengan gadis pilihannya?

Sambil tergelak Mamat menjawab, “Semua lelaki boleh pakai cincin. Lagipun saya pakai cincin itu di jari kanan, jadi tak ada makna apa-apa.

Saya masih belum berpunya. Gambar tu saja saya upload.

Berkongsi lebih lanjut mengenai kehidupan peribadi, Mamat memilih untuk tidak bercerita mengenai soal cinta dan meminta agar peminat doakan sahaja yang terbaik buat dirinya.

Jangan keluarkan gosip-gosip cinta. Doakan sahaja yang terbaik untuk saya.

Kalau belum ada apa-apa baik kita diam je. Jangan risau, kalau ada majlis nanti saya akan beritahu. Perancangan kearah itu memang ada tapi untuk saya tetapkan hari dan tarikh belum tahu lagi bila. Lagipun saya masih lagi mencari.

Kalau nak ikutkan kawan perempuan saya memang ramai, tapi kalau boleh calon yang saya nak itu biarlah yang boleh terima diri saya dan gosip-gosip panas saya sebelum ini.

Menyentuh mengenai kerjaya seni, Mamat dikhabarkan bakal bekerjasama dengan siaran televisyen Indonesia dan akan mula terbang ke negara tersebut pada minggu depan.

Berikut kami selitkan beberapa foto Mamat yang dilihat sering memakai cincin tersebut. Hmm…betul ke cincin itu tak ada makna apa-apa?

6 comments