Juliani Zaidi Yang Hina Nik Aziz Memohon Maaf ??

As-Salam

Masih ka korang ingat tentang entry uzu yang kes Guna gambar DP fake acc facebook untuk hina Nik Aziz ?? Kalau yang belum baca, jemput baca di SINI ..Hari ini uzu dapat komen dari someone yg memperkenalkan dirinya sebagai Juliani Zaidi yang mana Juliani Zaidi yang tengah di cari kerana telah menghina Nik Aziz dan Kelantan. Komen tu berbunyi seperti dibawah .

Salam. Saya Juliani Zaidi. Sblm tu saya nk bgtau yg saya tak pernah buat acc fake ni dgn tujuan nak memalukan sesiapa, malahan saya tidak pernah kenal siapa saudari Uzu ni. Namun saya tetap simpati dgn nasib yang menimpa saudari dan saya dah tolong report kan sekali utk pihak saudari. Kepada semua rakyat negeri Kelantan dan sesiapa sahaja yang terasa dengan kenyataan saya tempoh hari, saya nk ambil kesempatan ini nk mohon maaf diatas kelakuan saya tempoh hari. Sbg manusia saya tak lari dari membuat kesalahan. Ini link facebook saya http://www.facebook.com/extrovert.queen. Untuk penjelasan penuh saya pasal isu yang diukur sbg sgt menyentuh sensitivi rakyat di Malaysia saya ada update status. Ia permohonan maaf terbuka saya kepada seluruh rakyat Kelantan. Namun ia terpulang kpd hak individu sdiri utk menilai. Salam 

So dia dah jelaskan bahawa bukan dia yang buat fake account facebook yang menggunakan gambar uzu sebagai Dp, so uzu pun pening sapa yang buat fake account yang hampir sama dengan nama dia. Meh tengok fake accoung tu --> Juliana Zaidi



Juliani Zaidi pulak dah minta maaf kat public pasal isu dia hina Nik Aziz dan Kelantan. Boleh tengok kat facebook dia kat sini --> Juliani Zaidi . So kita pun just maafkan dia lah disebabkan dia pun dah minta maaf.
Habis cerita.

Kepada Juliana Zaidi yang menggunakan gambar uzu as her DP on fake acconf facebook, uzu harap sangat dia tak mengeluarkan kata-kata kesat yang boleh menjatuhkan uzu.

k bye Salam.

10 comments