Pray For Gaza : Khabar Gembira Tentang Gaza & Umat Islam





Alhamdulillah...Khabar gembira buat ummat Islam di seluruh dunia, buat kali pertama kapal perang Israel berjaya di tembak oleh Brigade Izzuddin Al-Qassam, pasukan ketenteraan Hamas berhasil menembak pagi ini Ahad (18/11) kapal perang Israel yang berada di kawasan berhampiran pantai Gaza dengan lima roket 107.

Maklumat ini di maklumkan oleh pejuang Al-Qassam yang menyatakan bahwa pagi ini mereka melepaskan lima roket 107 ke arah kapal perang Israel, susulan dari itu media Israel menegaskan bahwa lima roket darat laut dilepaskan ke pantai Gaza. Namun mereka belum memaklumkan berapa jumlah dari tentera mereka yg terkorban atau luka di kalangan pasukan laut Israel.Mereka sedang menggali kubur besar untuk tentera Israel kali ini, yang pasti Mesir dan Turki sudah bersedia utk menyertai peperangan ini. Doakan kemenangan Islam yg sedang menghampiri.. 

Turki dan Mesir menyatakan kesediaan menyertai Tentera Hamas berperang menentang Rejim Zionis Yahudi Laknatullah.. Alhamdulillah satu kesedaran dan tanggungjawab sesama Saudara setelah pertukaran kerajaan Sekular/Liberal kepada pegangan Islam yang mewajibkan mempertahankan saudara yang terdesak.. Semoga Allah merahmati mereka yang bersama orang palestin.. Allahuakbar...

#copypaste#

14 comments