Buffet Ramadhan “Selera Nusantara” Di Banquet Dewan MBSA

Buffet Ramadhan “Selera Nusantara” Di Banquet Dewan Banquet MBSA 2023 | Salam.. Jumaat lepas, uzu berkesempatan untuk hadir ke majlis buffet ramadhan review yang diadakan di MBSA shah alam. Siapa yang selalu ke shah aam, memang akan tau kat mana MBSA. Dewan Banquet terletak di level G.

Review bermula pada pukul . Sempatlah uzu solat asar dan maghrib di level 1 di MBSA.. Btw, sampai-sampai je dewan uzu teruja dengan alunan muzik dan lagu didendangkan.. Ada lagi membuatkan uzu sangat tertarik dengan menu-menu yang dihidangkan. Ada pelbagai macam menu yang ada yang sedap-sedap! Banyak stall yang akan menghidangkan macam-macam menu sepanjag ramadhan nanti. Antaranya :



Banyak kan menu-menu yang bakal dihidangkn? Siap ada kambing bakar lagi. Uzu suka dengan dia punya kambing bakar + sos bbq. Memang aumm je bila makan. Makan sampai habis tulang-tulang diratah. Heheheheh. Haaa uzu nak belanja menu buffet yang ada. Tapi menu ni bukan semua dihidangkan. The real ramadhan untuk berbuka puasa, akan dihidangkan aemua salam menu yang dilist kan di atas :)

Buffet bermula pada 25 March - 20 April dari jam 6.30 petang - 9.30 malam.. Buffet diketuai oleh Chef Bob dan Chef Shahril yang berpengalaman lebih 15 tahun menghidangkan pelbagai hidangan termasuklah didalam negara juga diluar negara.

Ada lebih 100 hidangan yang bakal dihidangkan.. Lebih 6 stall yang bakal ada. Tempat yang best sebab mesra oku. Ada showcas dari artis-artis jemputan, live band, ootd corner juga kids play area.




























Uzu dah rasa sikit-sikit dan banyak kali round, memang sedap makanan yang ada! Berkali-kali tambah tu haaa.. Air pun sedap! 

So kalau korang nak berbuka puasa, nak cari yang banyak makanan, surau luas, tandas bersih, ada hiburan sewaktu berbuka puasa, tak lupa free parking. Memang sesuai lah nak berbuka puasa ! Terbaik! Ok lah last sekali, uzu nak ucapkan, selamat menunaikan ibadah puasa semua!! Salam :)

Harga Dewasa : RM98/nett ( RM88/nett promosi ramadhan)

Harga Kanak-Kanak : RM58/nett


Untuk Matlumat lanjut boleh contact :

011-54040385

Nusantara Catering & Event ini. Semua tempahan boleh di buat denganmenghubungi 011-54040385 atau Emelnusantaracatering.event@gmail.com

Tiktokwww.tiktok.com/nusantaracatering.event

FB: www.facebook.com/Nusantaracatering.event

IG: www.instagram.com/nusantaracatering.event.


0 comments