Restoran Seafood Ala Arab Yang Sedap Di Johor 'Zaituna Seafood'

Restoran Seafood Ala Arab Yang Sedap Di Johor 'Zaituna Seafood' | Salam.. Ahad yang lepas, uzu dan suami (blogger juga) dijemput untuk review restoran baru under Zaituna .. Zaituna famous dengan Nasi Arab yang paling sedap di Johor iaitu Zaituna Arab Food.. Zaituna buka cawangan baru tapi bukan jual nasi arab ye tapi kali ni buka Zaituna Seafood Ala Arab.. Seafood Arab Style.. 

Bila sampai je, memang nampak wow dari luaran.. Sangat-sangat cantik decoration restoran.. Dari luar sangat cantik.. Sila masuk ke dalam. Pasti masing-masing teruja dengan ikan-ikan yang ada di pintu masuk, dan dinding-dinding restoran..











Zaituna Seafood terletak di 61, Jalan Glasiar Taman Tasek, 80200 Johor bersebelahan dengan Zaituna Restaurant di Jalan Glasiar juga.. Kedua-dua restoran under owner yang sama.. Ada beberapa menu yang kami uzu try semalam.. Memang unexpected ya rasa dia... First time uzu makan seafood ala arab.. Hihihi .. Rasa nya lain daripada yang lain, arab style, perapan pun guna bahan-bahan arab, so sangat-sangat berbeza dari Malaysia tapiii sedapppp gilerr gilerr ..Sedap yang tak disangka-sangka.. Hihihi ..

Antara menu yang uzu makan masyaAllah... Sangat sedap..Hihihihih.. Seafood sangat fresh.. Tak hanyir.. Ada kunafa, arab snacks food, dua jenis sup, nasi goreng arab pun seddap.. Ada dua jenis nasi yang uzu makan.. Dua-dua sedap. Guna rempah arab mereka sendiri.. Main menu pula ada lobster grill, ketam dan ikan siakap.. Tak lupa juga ada minuman teh ais, oren jus, dan ovacado... Sedap air dia.. :)









So sesiapa yang minat seafood, wajib try seafood arab di Johor ni, korang boleh datang ramai-rami bawa pasangan u olss, adik beradik, ibu bapa, bawa makcik pakcik, bawa nenek dan datuk, datang singgah makan ke Zarina Seafood okay? Most recommended sangat-sangat ! Uzu bagi over rated sebab terlalu sedap 15/10 bintang.. ! Terbaikkk. Hihi k salam..

Untuk Matlumat Lanjut

Instagram : https://www.instagram.com/zaituna_seafood/

Zaituna Facebook : Zaituna Seafood Restaurant

Waze : Zaituna SeaFood

0 comments