Rebut Peluang Menang Hadiah Lebih 2 Juta Dengan "Wheel Yoo Win" Dengan Beli Plan Internet Serendah RM32 Dengan Yoodo

Rebut Peluang Menang Hadiah Lebih 2 Juta Dengan "Wheel Yoo Win" Dengan Beli Plan Internet Serendah RM32 Dengan Yoodo | Salam.. Yoodo adalah plan internet pertama di Malaysia yang boleh customize plan data. Plan data internet serendah RM32 .. 

Yoodo merasmikan satu kempen untuk menghargai semua pelanggan iaitu kempen yang dikenali sebagai Wheel Yoo Win.. Lebih daripada RM12 juta yang ditawarkan untuk anda antaranya, Kod UC PUBG MOBILE, langganan percuma selama setahun kepada Majoriti bersama 2H1M ‘staycation’, e-baucar Grab, kad e-hadiah Starbucks, e-baucar Petronas, berlian Mobile Legends Bang Bang, e-baucar beli-belah Lazada dan banyak lagi. 

Selain daripada itu, para peserta juga berpeluang untuk memenangi hadiah utama yang menarik seperti iPhone 14 Plus terbaharu (bernilai RM5,000), peranti Samsung (bernilai RM800), dan kelengkapan permainan video (bernilai RM600), menerusi cabutan bertuah istimewa yang diadakan secara maya pada setiap bulan. Ketua Yoodo Chow Tuck Mun yang merasmikan kempen Wheel Yoo Win" tersebut.

Yoodo juga bekerjasama dengan SEA GAMER MALL (SEAGM) yang akan berlangsung pada bulan dua bulan kedepan, 21 Disember 2022.. Peluang untuk hadiah bernilai RM5-RM200 dan juga hadiah yang uzu sebutkan di atas.

Sesiapa  yang nak join kempen ni, sekurang-kurangkan korang kena apply plan internet atau upgrade plan internet min. RM32.. Setiap peserta yang memenuhi syarat, layak untuk dapat kod unik untuk putar roda "Wheel Yoo Win"... Siapa yang menang, dan post ke social media, korang pulak layak untuk cabut cabutan bertuah untuk join cabutan bertuah bulanan, dan cabutan bertuah untuk hadiah utama pada 31 October, 23 November, dan 22 Disember !! 

Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas Bersama SEAGM, Tommy Chieng berkata, “Kami berbesar hati kerana dapat bekerjasama dengan Yoodo sekali lagi, dan kali ini untuk kempen yang menarik dan menyeronokkan ini. Kami sentiasa mengutamakan kepuasan hati dan kesetiaan pelanggan  dan peluang untuk memberikan ganjaran kepada rakyat Malaysia dengan pelbagai hadiah hebat ini sememangnya memberikan kegembiraan kepada kami.” Pelanggan SEAGM juga boleh mengambil bahagian dengan membuat transaksi yang boleh melayakkan mereka di dalam laman sesawang SEAGM, dan 150 pelanggan pertama yang layak setiap hari akan menerima satu kod unik untuk memutar Wheel-Yoo-Win. 

Untuk Matlumat Lanjut

 https://www.yoodo.com.my/wheelyoowin

0 comments