Grand Oasis Inspire Event Hall Seri Kembangan

Grand Oasis Inspire Event Hall Seri Kembangan | Salam.. Dah lama uzu tak keluar ke event ni, maklumlah kalau bukan busy kerja, uzu kadang-kadang balik kampung suami, tak pun p bercuti dengan lakik.. Hihihi lagi pun waktu time covid ni, aktiviti dan majlis baru je di buka semula.. Haaa Malaysia nak isytihar endemik, maka kita kena belajar hidup lah dengan Covid ni, sampai bila, kita pun bila virus ni akan stop.. So last week uzu ke Seri Kembangan, ada review di Grand Oasis Inspire Event Hall yang terletak di Seri Kembangan.. Dekat je dengan rumah... Dalam 10 minit je dari Puchong.. Hehe..

Mula-mula sampai kat Grand Oasis Inspire Event Hall ni, terus terpersona dengan bangunan dia yang unik.. Dia macam galeri tapi ada design yang sangat unik !! First time uzu tengok event hall yang secantik ini.. Belum lagi bab pintu masuk.. Perghh cantik sangat ! Nampak exclusive event hall ni macam kaca-kaca.. Di hiasi dengan bunga-bunga yang cantik, boleh dijadikan tempat nak bergambar..
Bila masuk pula, Grand Oasis Inspire Event Hall, decoration kat dalam cantik sangat-sangat ! Kalau buat majlis kahwin, atau buat apa-apa event, sangat-sangat sesuai ye..! Buat apa-apa event pelancaran atau apa-apa je majlis yang korang nak.. Haaa lawa sangat !! Boleh tengok contoh pelamin yang ada.. Lawa tak? Hehehhe lawa sangattttt ! Ni tema pelamin idaman uzu dulu-dulu.. Hihi tapi akibat PKP, semua majlis di Sabah atau di Temerloh belah laki, semua batal.. Sampai sekarang tak buat majlis.. Kami cuma akan buat majlis akikah je kat kampung suami nanti :) Ok jimat ! :p





Dewan kahwin di Seri Kembangan ni, lagi-lagi kat Grand Oasis Inspire Event Hall, uzu sangat-sangat rekemen buat majlis di sini, ada dua tingkat.. Kat bahagian atas ada tempat menunggu VIP, so kalau majlis kahwin, boleh bersiap kat sana, kalau ada majlis perasmian, VIP boleh tunggu kat atas.. Tempat menunggu pun sangat cantik! 

Grand Oasis Inspire Event Hall menyediakan pelbagai jenis pakej perkahwinan, dari 100 pax sehingga 1000 pax. Setiap pakej , lain harga, lain menu,lain deco, semua mengikut bajet anda.. Sape yang nak cari dewan kawin, memang uzu rekemen sangat-sangat ! Makanan dia sedap-sedap beb!! Serius tak tipu.. Uzu dah rasa menu yang disediakan, memang banyak kali tambah :p Hahahaha.. Jom kita tengok beberapa jenis menu yang ada kat sini..








Untuk yang nak kawin ke, nak nikah, nak sambut birthday, nak buat pelancaran produk ke, atau apa-apa jenis majlis.. haa korang boleh tengok PDF ni ..  Ada juga bakal dilancarkan tempat untuk buat majlis kat roof top taww !! Haaa berbaloi sangat kan? Meh kita tengok pula baju-baju pengantin yang ada di dalam pakej perkahwinan..







So untuk pertanyaan lanjut mengenai pakej, atau nak site visit ke, boleh contact in fo yang uzu bagi kat bawah ok. Salam.

Untuk Matlumat Lanjut
Email : grandoasiseventvenue@gmail.com
Contact No : 019-2503090 & 016-3299776

2 comments