My Favourite Skincare Selepas Berkahwin : Azomis Skincare

 
My Favourite Skincare Selepas Berkahwin : Azomis Skincare | Salam. Hi guys.. Salam ramadhan semua.. Korang semua sihat tak? Alhamdulillah uzu pun sihat tapi tengah rehat kat rumah.. Non stop kerja dari awal bulan, haa hari ni baru ada masa kat rumah.. So time-time MC ni, uzu nak update mengenai uzu punya latest favourite skincare.. Waktu time bujang tak fikir sangat pasal muka ni, lantak lah kan muka berminyak ke, muka ada banyak bintik hitam ke.. Haa sekarang bila dah kahwin, terus rasa nak jaga muka. Baru nak pakai skincare.. Sebelum ni uzu cuma pakai pencuci muka je. Haaa cukup.. Haa bila dah kahwin ni, baru ada semangat nak pakai full skincare. So Azomis Skincare ni lah yang latest skincare yang uzu guna, haaa elok dan sesuai untuk uzu dan seluruh kulit asia..Gitohhh..

Mengenai Azomis Skincare

"Rezim perawatan kulit yang paling berkesan adalah yang paling mudah dan disasarkan untuk keperluan kulit anda" Di Azomis, kami percaya bahawa penjagaan kulit semestinya memberi kulit yang anda perlukan dan tidak semua orang memerlukan rutin penjagaan kulit 12 langkah.

Oleh itu, mengambil pendekatan "kurang-lebih-lebih" dalam rutin penjagaan kulit anda sama efektifnya dengan memuatkan semua produk kecantikan terkini. Walaupun ramuan yang tepat dengan formulasi yang berkesan adalah satu-satunya kunci untuk menghidupkan semula keindahan semula jadi anda.

Step Cara-Cara Pakai Azomis Skincare

1. Cleansing Mouse (55ml)

Ia adalah mouse pelembap yang kaya dan kaya yang juga dapat membersihkan kulit yang sesak, detoks dan menyeimbangkan kelembapan kulit. Diperkaya dengan Ekstrak Teh Hijau yang mempunyai sifat anti-bakteria, anti-radang dan anti-alergi untuk memberikan perlindungan tambahan pada kulit sepanjang hari.

Arahan untuk digunakan:

Bersihkan muka dengan lembut pada tangan yang dibasah, kemudian urut ke muka dan leher, dan bilas dengan air. Gunakan setiap pagi dan petang.

Bahan-bahan:

Air, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Cocoamphodiacetate [1], Gliserin [1], Polyquaternium-7 [1], Ekstrak Daun Aloe Barbadensis, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol [1], PEG - 40 Minyak Kastor Hidrogenasi, Camellia Leaf Ekstrak [1], Natrium PCA [1], Wangian.

Garis Panduan EWG yang Diikuti : [1] = Label Hijau EWG

2. All in One Serum (30ml)

Gabungan ramuan bermanfaat dalam serum ini seperti Provitamin V5 dan Hydroviton Plus akan membantu memberikan instan dan penghidratan tahan lama dengan pelembapan kulit selama 48 jam sementara peptida melembutkan garis halus dan kedutan. Serum ini meremajakan kulit untuk penampilan yang segar dan awet muda.

Arahan untuk digunakan:

Selepas buat cleansing letakkan beberapa tetes serum di telapak tangan dan ratakan ke seluruh wajah.

Bahan-bahan:

Air, Glycerin [1], Acetyl Hexapeptide-8 [1], Ekstrak Daun Aloe Barbadensis [1], Dipropylene Glycol [1], Hydroxyacetophenone [1], Caprylyl Glycol [1], Dipotassium Glycyrrhizate [1], Panthenol [1] , Sodium Hyaluronate [1], PEG - 40 Castor Oil terhidrogenasi, Hydroxyethylcellulose [1].

Garis Panduan EWG yang Diikuti : [1] = Label Hijau EWG

3. Tone Up Cream (30ml)

Tekstur yang kaya dengan warna ini dibuat untuk kesan pelembap dan pemutihan tambahan. Rumusan ini dibuat khusus dengan Ekstrak Bengkoang dan Hydroviton Plus sebagai bahan utama untuk memberikan penghidratan yang kuat dan mencerahkan kulit. Dengan teknologi enkapsulasi, Hydroviton Plus telah menjadi pelembap terkenal kerana kajian klinikal pelembab terbukti selama 48 jam.

Arahan untuk digunakan:

Pada langkah terakhir anda untuk perawatan kulit, sapukan jumlah yang sesuai ke wajah dan urut dari pusat ke luar.

Bahan-bahan:

Air, Isononil Isononanoat [1], Trigliserida Caprilik / Caprik [1], Gliserin [1], Ceteareth-20, Titanium Dioksida, Cetyl Stearyl Alkohol [1], Isododecane [1], Mika [1], Polyacrylamide, C13 -14 Isoparaffin [1], Laureth-7, Pachyrhyzus Erosus (Root) Extract, Propylene Glycol [1], Pentylene Glycol [1], Fructose [1], Urea [1], Citric Acid [1], Sodium Hydroxide, Maltose [1], Natrium PCA [1], Natrium Klorida [1], Natrium Laktat [1], Trehalose [1], Allantoin [1], Sodium Hyaluronate [1], Glukosa [1], Tocopheryl Acetate, Hamamelis Virginiana (Penyihir Hazel) Ekstrak [1], Niacinamide [1], Wangian, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

Garis Panduan EWG yang Diikuti : [1] = Label Hijau EWG

4. Oxygen Mask (50ml)

Kami secara peribadi terobsesi dengan Oxygen Mask - topeng yang direka secara eksklusif menggunakan teknologi pembawa oksigen yang membantu menyegarkan dan menghilangkan kekotoran untuk kulit berseri yang segar. Ia mengelupas dan menyahtoksin kulit dengan pembersihan yang mendalam, menjadikan kulit segera segar dan bercahaya. Ditambah dengan Sodium Hyaluronate dan Sorbitol yang memberikan kesan pelembab dan pengencangan semula jadi. Sesuai untuk kulit yang mudah pecah.

Arahan untuk digunakan:

Setelah mencuci muka, sapukan Oxygen Mask ke wajah, mengelakkan kawasan mata dan bibir. Selepas beberapa saat, wajah anda akan ditutup dengan gelembung beroksigen, daun selama kira-kira 5-10 minit, bilas setelah semua gelembung hilang.

Bahan-bahan:

Air, Methyl Perfluorobutylether, Methyl Perfluoroisobutylether, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Glycinate [1], Gliserin [1], Ekstrak Daun Aloe Barbadensis [1], Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol [1], Sodium Hyaluronate [1], Sodium Hyaluronate [1], Sodium Hyaluronate [1] Xanthan Gum [1].

Garis Panduan EWG yang Diikuti : [1] = Label Hijau EWG


Uzu dah try beberapa minggu skincare ni. Memang terbaikkk !! Keempat-empat produk memang menjadi kegemaran uzu.. Semua skincare wangi gilerrrr guyss. Macam sabun mandi wangian dia.. Bau bunga sweet jer... Macam biasa lah kan kita cuci muka 2x sehari , siang dan malam uzu pakai.. Siap laki uzu pon try pakai... Ye lahhh dia hairan lah bini asyikkk puji skincare ni.. "Best pulak pakai pencuci muka ni".. "Wangiiiii gilerr skincare ni" . Gituh lah ayat uzu sekali sekala sampai dia rasa dah muak kot dengar. Hahahahaha..

Ok guys.. tau tak skincare ni kena main peranan penting untuk kulit kita? Ye lah sapa yang selalu pakai makeup tu kan, tapi rasa mekap bercapuk, haa check balik skincare korang.. Korang guna full skincare tak? Kulit korang sihat tak? Kulit korang berminyak atau tidak? Haaa uzu sejak2 jaga kulit muka ni, bila pakai mekap, rasa smooth je lepas pakai foundation. Haaaa nak mekap lawa, skincare kena lawa dulu... So kesimpulannya, uzu sangat-sangat rekemen korang try Azomis Skincare ni.. Bila dah guna skincare ni, dah tak perlukan 14 step skincare, dengan Azomis Skincare hanya 4 step guys. Dalam 4 step tu combine semua dalam tu macam korang pakai 14 step skincare. Haaa best kan? So siapa nak try , boleh rujuk info kat bawah. Slam :)

Harga : 

Cleasing Mouse - RM 99

Serum - RM99

Tone Up Cream - RM99

Oxygen Mask - RM128

Untuk Matlumat Lanjut

Website : https://azomis.com/

Facebook : https://www.facebook.com/AzomisSkinCare/

Instagram : https://www.facebook.com/AzomisSkinCare/

Shoppe : https://shopee.com.my/product/107920247/4334205279?smtt=0.76677832-1616735192.9


0 comments