Shawl Cantik Dan Letop Dari Roqeeya Scarf

 Shawl Cantik Dan Letop Dari Roqeeya Scarf | Salam.. Hahaha lamanya tak update blog. Hi u ols. Sihat ke tu?Well...Uzu macam biasa.. Sihat sentiasa.. Masih mood pengantin baru ni.. Masih dalam mood duduk bawah tiak laki :p Kahkahkah so guysss sebenarnya uzu nak review barang dari kawan blogger kita juga, Kak Qiya :p Wahhh semoga maju bisnes ye kak :p Time PKP ni ramai yang terjejas. Uzu pon salah satu orang yang terjejas.. Sama-sama lah kita berjuang menentang Covid19 ni :)

Well, uzu nak review shawl yang uzu dapat dari Roqeeya Scaft. Uzu kan suka warna pink.. Kalau beli shawl ke ke tudung ke mesti warna nude, warna pink.. Kali ni uzu nak kelainan sikit..Pilih shawl kaler biru sebab hari tu uzu nak memenuhi undangan dari majlis kahwin sepupu kepada suami..Diorang ada tema baby blue so uzu beli baju baby blue pastu dipadankan dengan baju suami warna biru :) So guyss meh tengok shawl warna royal blue ni :)






Selain daripada plain shawl, Roqeeya Scarf juga ada printed shawl.. Boleh tahan lah design-design printed shawl .. Gerammm rasa nak grap jer.. Yang pink tu lawaaaa :p Kuning pon comel :)






Bagi uzu, shawl Roqeeya Scarf yang uzu dapat ni, kaler dia cantik.. Kualiti kain tak nipis, tebal dan uzu suka sebab uzu tak suka bila pakai shawl nampak leher.. Haaaa jahitan pon kemas jer.. Hihihi .. Rupanya brand ni dari 2019 dah ye kak? Hihihi semoga murah rezeki Kak Qiya :) Aminnn..

Well Roqeeya Scarf jugak tengah cari Agent dan Dropship..  Macam biasa, tiada yuran pendaftaran, tak perlu simpan stok, tak perlu pos barang, cuma u ols kena sediakan modal dan komitmen nak berniaga.. Elokk dan bagus pada yang nak start berniaga.. yang full house wife ni yang kat rumah.. bosan-bosan boleh jual shawl.. ada side income sendiri .. Tak payah nak tunggu hujung bulan tunggu suami gaji .. Betul tak?

ok guyssss pada yang nak beli shawl cantik dan letop.. Boleh beli follow IG dan FB Roqeeya Scarf okay.. Serius berbaloi sangat-sangat :) sangat2 lah highly recommanded :D Boleh COD area Klang, Selangor.. Cepat2 order guysssssss :) Salam.

Untuk Matlumat Lanjut
#roqeeyascarf #shawlbyqiyasaad

0 comments