Bajet Deco Rumah Idaman Uzu Hanya RM60000 !


Bajet Deco Rumah Idaman Uzu Hanya RM60000 ! | Salam.. Setiap orang yang dah berkerja, mesti ada keinginan untuk memiiki rumah sendiri... Setiap pasangan yang bakal berkahwin, juga pasti punya niat untuk membeli rumah bersama.. Setiap orang yang dah berkahwin dan bakal dikurniakan zuriat, pasti keinginan untuk memiliki rumah sendiri... Termasuk uzu juga :p Uzu dah lama berkerja tapi belum ada rezeki untuk memilki rumah atas nama sendiri... Niat nak beli rumah sendiri tu dari tahun lalu, tapi uzu cuba usahakan untuk beli rumah sendiri dalam tahun ini, tak pon tahun depan :p
Bila ada rumah, mesti dekorasi rumah menjadi satu angan-angan uzu hias rumah cantik-cantik, penuh dengan style... Design rumah ni kalau korang kreatif mesti rumah akan lebih cantik! Menjadi satu kepuasan bila kita balik rumah penat penat dari kerja, kita ada tempat untuk berehat.. Jadi kalau silap menhias rumah, rumah akan jadi suran... Ye tak? Hihihihihi so lebih baik kita upah je orang buat :p
So guysss hasil daripada tinjauan uzu, uzu berkenan dengan dekorasi dari Qube Intergrated Malaysia, sebab dia ada offer sempena merdeka !!
Ruang tamu yang paling penting tau ! Kita akan lebih lama luang masa di ruang tamu.. Untuk tetamu bertandang, uzu memang target nak kemas, simple dan ala ala macam scandinavian. Yang penting sedap mata memandang. Sesuai sebab ada warna kegemaran my partner and i. Biru dan pink :)

Sebenarnya, selain daripada berkenan nak deco ada pink biru, uzu suka design yang semua putih :p hihihihi rasa berkenan kat semua design OMG !! Nak pilih mana ni? Uzu rasa nak yang design minimalist A.. Warna putih pastu ada pokok pokok viral kat tepi tv tu memang cantik :p

Yaaa tak dinafikan, uzu suka deco warna putih, tapi tidak bagi dapur :p Hahhahaha sebab takut kotor.. Tapi seriusss design type A tu cantik gilerrr. Siap ada oven lagi tu kan?? Orang yang suka baking memang akan pilih yang type A tu :p Memang mengancam :p Tapi kan actually Qtips kann pakej ni boleh mix and match.. Contoh uzu nak Living room Minimalist B tapi actually uzu boleh je nak pilih wall colur uzu boleh jer nak kat design living room modern contemporary B ... Best kan best kan ??





Untuk bilik tidur pulak, benda wajib nak deco sebab selain daripada living room, bilik tidur tempat yang paling utama nak berehat.. nak tidur :p Design dari QubeIntergrated ni, uzu suka design bedroom type A sebab uzu nampak kaler pink dan biru.. Partner uzu confirm nak design ni .. Lagi satu katil dan selimut tebal.. Design skrg kan ramai deco macam ni.. Hihihi uzu suka tilam yang tebal dan empok, sebab uzu sejak dua tiga bulan ni tetiba rasa ada backpain .. Lantai pon cantik kan?

Wardrobe ni dua-dua uzu suka.. Dua-dua cantik.. Tapi perempuan kan malas nak lipat baju :p hahaha so uzu suka wardrobe type b. Ada almari lebar, so boleh sangkut je baju-baju semuaa.. Uzu sejenis yang sentiasa kena kerja sabtu ahad.. Memang susah lah nak ada masa untuk lipat baju :p Kalau lipat baju mesti cepat je roboh susunan baju tu so better sangkut je semua baju.. Setel masalah kan?

So selepas survey dan survey decorasi rumah, uzu serius berkenan dengan design dari Qube Intergrated  Malaysia sebab antara yang paling murah dari kat tempat-tempat lain.. Ada offer pulak tu sempena kemerdekaan ni....


PROMO MERDEKA MASA TERHAD!  Ya! Anda dengar betul! Hanya RM 60,000 * untuk memberi rumah anda penampilan pereka yang menakjubkan!! Lebih-lebih lagi, harga yang sangat menarik ini lengkap dengan yang berikut:

✅ pilihan gaya seperti yang ditunjukkan dalam video qtips kami sebelumnya
✅ Ruang Tamu (sehingga * 130 kaki persegi)
✅ Dapur (sehingga * 120 kaki persegi)
✅ Bilik tidur (sehingga * 160 kaki persegi)
✅ Almari pakaian (sehingga * 100 kaki persegi)

Harga TERMASUK dari:
- Pemasangan & kelengkapan
- Lampu
- Perabot & aksesori

So apa tunggu lagi, cepat-cepat dapatkan promo untuk your dream deco !! Harga asal RM75000 tapi promo kemerdekaan cuma RM60000 jer okeh? Cepat DM mereka sekarang !!! 

Untuk Matlumat Lanjut : https://www.facebook.com/QubeMalaysia/


1 comments