Tauke Raja Lawak Cabar Anda Makan MIE KEREN Di Mini Food Court Beliau Yang Pedas Gilerrrrrr Weii !


Tauke Raja Lawak Cabar Anda Makan MIE KEREN Di Mini Foodcourt Yang Pedas Gilerrrrrr Weii ! | Salam.. Ewahhhh tengah trending ya mencabar bab pedas-pedas ni.. Dulu maggi samyang !! Sekarang ni tengah trending Mcd buat ayam 3x pedas tu haaa sampai ada yang kena jumpa doktor .. Kihkihkih uzu memang tak join bab-bab nak lawan pedas tu sebab uzu tak makan pedas sgt.. Hihihihihihih..Kitaaa tak follow sangat trendinggg2 ni wakkk.. Tapi kita nak support Pelawak terkenal kita, Tauke Rajalawak yg baru sahaje telah membuka mini vendor food beliau di Food Monger Cyberjaya... Lama uzu tak p Cyberjaya. Seriuss uzu tak tau wujudnya tempat makan best dan sedap-sedap di Food Mongers huhuhu.. First time datang terus terujaa kita wakkk :)


Di Food Monger Cyberjaya ni banyak mini vendor food dan salah satu daripada itu, milik Tauke Rajalawak yang di beri nama 'MIE KEREN!' .. Mie Keren ni di diinspirasikan ideanya dari Indonesia. Apa yang kita tau, orang-orang Malaysia termasuk uzu ni suka makan makanan dari Indonesia... Tidak dinafikan dia punya sedappp tu tak boleh bincanggg okeh :p Huhuhuhu .. Menu-menu yang ada di berasaskan maggi Indomie, maggi sedap... Cuma mi tu  diolah dan ditambah maca-macam sehingga kan ia jadi 8 menu yang most recommend lah kisahnye !! 


Setiap menu ada level kepedasan masing-masing.. Ada 3 level kepedasan yang ada di Mie Keren! ni iaitu Gegirl, Berapi dan Berahi... Orang yang macam uzu ni hanya mampu makan sampai tahap Gegirl je wakkk hahaha :p Itu pon kembang hidung uzu makan :p So siapa yang rasa-rasa suka pedas, silaaa lah cabar diri anda dengan makan makanan dari Mie Keren yee :p Huhuhuhuhu :)


Daripada 8 menu yang ada, uzu nak suggest korang try 3 menu yang uzu suka :p Haaa .. Sedap ok :)




Dan apa yang uzu suka kat Foodmonger ni, dia punya tempat luas. Ada 2 slot kedai, yang gambar kat bawah kat foodmongers tapi ni ada lagi kat sebelah kiri tu.. Memang luas ! Hiasan semua nampak hipster.. Bersih.. Servis terbaik sebab makanan sampai cepat.. Makanan dan minuman memang sedap. Mostly hampir semua menu uzu  makan , test sikit sikit, ok terbaikkkk !! :) Lagi-lagi mini vendor food abammm Tauke Raja Lawak kitee :) Hihi btwwwww rugi tauuu kalau korang tak cuba ! Jangan lupa bawak tisu ye bikin lap hingusss korangg kahkahkahkah ok sis gurau je :p 



Jomm support MIE KEREN! yang menghidangkan makanan diinspirasikan dari Indonesia .. Yang mana setiap mnu boleh request tahap kepedasan masing-masing .. Bisnes ini baru 7 hari dibuka dan diharap yang mana tinggal kat area berdekatan Cyberjaya, Putrajaya and so on, datanglah bawak laki, bawak bini, bawak anak-anak atau bawak adik beradikk memeriahkan lagi MIE KEREN yee! Hihihi kot kottt korang terjumpa Tauke Rajalawak.. Untung korang boleh ambik gambar dengan pelawak tanah air.. Uzu dah? Korang pulak ?? Hihi ok lah itu lahh salammm :)

Untuk Matlumat Lanjut

Waktu Operasi : 3 Petang - 1 Pagi
Waze : FOODMONGER

0 comments