Gaston Luga Backpack Sesuai Untuk Travel ! ( Beg Yang Kecil Tapi Pelbagai Fungsi )


Gaston Luga Backpack Sesuai Untuk Travel ! ( Beg Yang Kecil Tapi Pelbagai Fungsi ) | Salam. Beberapa bulan lalu, uzu dapat satu parcel dari Sweeden :) OMG itss suprises from Gaston Luga.. Perghhh famous jenama ni bagi kaki-kak travel .. Salah satu nya uzu memang adore dengan design backpack dari Gaston Luga ni :p Agak-agak apa la jenis backpack yang uzu dapat eh ? :p Ngeee excited :) Jommm tengok video kat bawah :)

           

Yeahhhh uzu dapat bagpack Gaston Luga design jenis Praper Navy Blue & brown :) Wahhh sesuai bahagianya dapat bagpack baru huhu :p Bagpack ni actually untuk laptop, well blogger kan kena update blog dimana saja kan? Gitohhh haha bukan tu je, uzu selalu bawak bagpack ni p travel short trip 1-3 hari macam tu.. Bag ni kecik tapi muat kalau korang nak guna untuk short trip atau weekend gateway gitohh kan hehehe..

Praper Navy Blue & Brown Bagpack

- Kanvas tahan lama yang kuat
- Penutupan logam yang boleh dipanjangkan
- Inner 13-15 "komputer riba
- 2 poket dalaman yang lebih kecil
- Poket pasport
- Tali bahu boleh laras
- Tag alamat berwarna (yang akan dibeli secara berasingan)

Praper Bagpack dibuat dengan kapas tebal dan kulit vegan yang tebal, dan ketahanan air yang lebih baik. Cangkuk logam menutup petak ransel utama, yang mengandungi 13-15 "ruang komputer riba dan dua poket dalaman yang lebih kecil untuk barang-barang kecil anda seperti telefon atau dompet dan lain-lain. 

Di bahagian belakang ransel adalah poket Gaston Luga yang unik untuk menyimpan pasport, dokumen perjalanan atau barangan penting lain yang perlu dijaga dengan selamat dan mudah diambil. Lapisan dalaman diperbuat daripada kain kapas 100% lembut dan mewah. Di bawah beg ini terdapat empat kaki logam, yang memberikan perlindungan tambahan dan penampilan yang lebih sejuk. Dimensions (cm): 30 x 42 x 15 , 18L
Cantik tak? 
Praper  design - navy & brown colour :)
 Kecik kan? Sesuai untuk short trip :)
 Jahitan bag ni kemas sangat :)

Apa Yang Uzu Suka Mengenai Gaston Luga Backpack?
  • Gaston Luga Backpack di designed khas dari Sweeden
  • Design beg kecil tapi boleh nampak exclusive dan pelbagai guna contohnya boleh digunakan untuk traveller, student, officer dan juga even mommy atau bag untuk ke gym . Boleh bawak susu anak dapat ni haa.
  • Sesuai untuk jadikan bagpack Gaston Luga sebagai hadiah birthday untuk tunang sendiri ke, nak bagi kengkawan ke, atau anniversary. OMG bahanya hidup hehe...
  • Semua bag ada khas untuk letak passport. Yang ni paling best :) Kekadang uzu letak keronsang dalam tu.. Hihi kalau letak passport insyaallah selama sebab ia termpat tersorok.
So sesiapa  nak bagpack untuk laptop atau nak juga guna untuk travel, dapatlah bagpack Gaston Luga dari sweeden ni sebab uzu ada 15% off diskaun kenapa pembaca uzu yang tersayang. Codenya ialah " emasputih" .

Harga : 249$

Untuk Matlumat Lanjut

3 comments