Puan Sri Nisa Bakri Bakal Lancarkan Produk Baru "Smoke Lamb" Di Pasaran


Puan Sri Nisa Bakri Bakal Lancarkan Produk Baru "Smoke Lamb" Di Pasaran | Salam.. Ini kali kedua uzu dijemput untuk ke event Puan Sri Nisa Bakri, event pertama iaitu pada awal tahun ni kalau tak silap uzu, dipelancaran paste ready to cook di Cafe by Nisa Bakri .. Event kali ini adalah untuk  Majlis Menandatangani Memorandum MOU anatra Puan Nisa Bakri dan Agro World. Tahiah dicucapkan untuk kejayaan ini Puan Sri !


By the way, bagi yang tak kenal lagi siapa Puan Sri Nisa Bakri, marilah kita bersama-sama berkenalan dengan lebih lanjut siapakah Puan Sri Nisa Bakri yang sebenarnya .. Hihi

Puan Sri Nisa Bakri ialah isteri kepada mantan Timbalan Ketua Polis Negara iaitu Tan Sri Mohd Bakri Zinin , wahhh nama dan pangkat besar ya Puan Sri kita ni ! Hihi tapi Puan Sri bukanlah seorang Chef yang terkenal dan setanding dengan Chef Wan dan lain-lain tapi minat Puan Sri  dalam dunia masakann membawa Puan Sri kepada satu langkah dalam dunia masakan..


Puan Sri Nisa Bakri membawa minatnya memasak dan telah membuka satu cafe iaitu Cafe by Nisa Bakri yang terletak di Damansara , malah mengeluarkan buku masakan iaitu IM NOT A CHEF yang mendapat sambutan yang hagat dikalangan penggemar masakan-masakan tempatan termasuk uzu sendiri.. Hhihi.. Uzu bukanlah someone yang teror masak so sebab itu lah demi nak memikat pert bun it bakal suami, buku-buku masakan seperti IM NOT A CHET by Nisa Bakri adalah sangat penting ye untuk rujukan newbie-newbie seperti uzu :)

Yang lebih membanggakan ialah, Puan Sri Nisa Bakri telah memajukan diri lagi setapak dalam dunia masakan di luar negara iaitu Spain apabila mendapat tawaran program Diploma di NAWEM UNIVERSITY di Spain bermula 22-29 October 2017 dan waktu tersebutlah Puan Sri Nisak Bakri berpeluang memasak di restoran terkenal di Spain milik Chef Antinio dan mendapat pujian yang tinggi selepas menyajikan resepi masakannya sendiri iaitu Asam Pedas by Nisa Bakri , Nasi Wangi , Kari Udang dan Ayam Goreng Berempah ..


Sejurus selapas itulah Puan Sri Nisa Bakri dijemput untuk menjalankan racangan masakan 8 episod di Dubai yang akan bersiaran di saluran TV Dubai.. Sejurus daripada kejayaan Puan Sri Nisa Bakri malah wujudlah satu idea baru iaitu mengeluarkan satu produk SMOKE LAMB di pasaran tidak lama lagi..

Sebab itu lah Majlis Pelancaran Menandatangai Memorandum diadakan di Cafe Puan Sri untuk sign agreement antara Puan Sri Nisa Bakri dan AgroWorld ! Tahiah diucapkan..


Semoga bisnes Smoke Lamb Puan Sri akan mendapat sambutan di Malaysia malah diharap akan tembus di pasaran antarabangsa.. angan lupa jemput makan Smoke Lamb nanti ye :P Salam. 

2 comments