Enchanteur Stunning - Thank You Enchanteur For This Surprises !

Enchanteur - Thank You Enchanteur For This Surprises ! | Salam ! DBeberapa minggu lalu, uzu tiba tiba je dapat bungkusan dari Enchanteur ni.. Terharu sangat sangat ni :) Hihi nak tau tak apa Enchanteur hantar kat uzu? Haaaaaaaaaaaa ... Ada kotak pink yang ada 2 laci.. Kahkah.. Bukak bukak ada perfume dan juga lotion..

ENCHANTEUR STUNNING DE TOILETTE
Enchanteur Stunning De Toilette ni wangi dia   perghhhh uzu suka sangat sangat sebab ada gabungan Blackcurrant Buds dan Raspberries, dipertingkatkan dengan campuran khas dari Mawar Turki, Gardenias dan Sultry Sandalwood .. So wangian yang lembut sesuai lah dengan uzu yang memang suka bauan yang bunga bunga.. Hihi gitulah kekdahnya.. Bila sembur fuhhh wangi satu rumah..

ENCHANTEUR STUNNING PERFUMED BODY LOTIONS
Enchanteur Stunning Perfumed Body Lotion diformulakan dengan satin halus yang tidak berminyak dan diperkaya dengan Aloe Vera dan Olive Butter untuk memberikan pelembapan kulit yang optimum. Sapukan setiap hari untuk kulit licin, lembut dan halus. Uzu suka pakai lotion bila nak tido.. So wangii je kalau nak  tido hahaha.. kalau dah kawin tu, tak tido tido rasanya cium bau badan binik yang wangi kahkakah. Ok nakal.. Yang bujang ni memang suka benda wangi wangi lagi-lagi Body Lotion ni Enchanteur ni awwwww rasa tak nak mandi esoknya :D

So sesiapa yang berminat nak try dua benda ni, korang kena dapatkan cepat ! Takut kang habis stok, menyesal korang nanti.. Memang berbaloi beli tauuu ! Untuk pertanyaan dan pembelian boleh rujuk info kat bawah .. Salam..

Untuk Matlumat Lanjut

1 comments