Elly Mazlein Menerima Lamaran Duta Lentik Dara

Elly Mazlein Menerima Lamaran Duta Lentik Dara | Salam.. Minggu lalu adalah diadakan satu majlis perlantikan duta baru iaitu duta Lentik Dara "lentik ker??"  iaitu Elly Mazlein.. Siapa tak kenal Elly Mazlein yang famous dengan Gegar Vaganza tahun ini? Haa hangat dengan lagu " perawan atau janda?" haaa tak ingat lagi tak tau lah hehehe.. Well lepas je dari Gegar Vaganza, rezeki Elly Mazlein mencurah curahhhh dan alhamdulillah Elly Mazlein menerima tawaran LENTIK DARA sebagai DUTA produk itu sendiri..

Majlis perlantikan duta dihadiri oleh para media dan blogger .. Memang meriah majlis tersebut sebab ada host yang kelakar membuatkan kami gelak ketawa bersama.. Hihi .. Majlis tersebut diadakan di Flora Terrance Hamspire  yang dihiasi dengan bunga bunga yang cantik sesuai dengan majlis yang diadakan.. 
Host majlis lentik dara..
Ucapan dari suami Puan Ifa
 Ucapan kata-kata aluan dari Puan Ifa..
sesi soal jawab bersama Duta Lentik Dara..
 Sesi soal jawab bersama Pengarah Eksekutif Wan Nurafifah Wan Mohd
Lentik Dara adalah produk yang baru tidak sampai setahun dikeluarkan oleh syarikat Ayden Rizqi Empire .. Pengarah Eksekutifnya, Wan Nurafifah Wan Mohd berkata produk Lentik Dara telah pun mensasarkan 1.2 juta jualan dan ia sangat membanggakan ! Pengambilan Elly Mazlein sebagai Duta Produk adalah untuk meningkatkan lagi penjualan LENTIK DARA diseluruh Malaysia ..

Jus LENTIK DARA ialah sebuah minuman jus kesihatan yang mengandungi bahan semula jadi antaranya, acai berry, delima, madu, kurma, asam keping dan kolagen .. Yang uniknyaaa produk ini boleh di minum oleh lelaki dan perempuan..

Kebaikan LENTIK DARA :

Mencegah Penyakit
Mengelakkan & membantu mencegah penyakit berbahaya seperti ; jantung, asma/ pernafasan, kanser payudara/ prostat, parkinson, saraf/ gaot, masalah keputihan, ekzema, masalah cacing, buasir, diabetis, darah tinggi, tulang/ osteoporosis, kidney stone, batuk, strok & kerosakan gigi

Membakar Lemak
6x membakar lemak, membuang toksin & racun di dalam badan
Mudah untuk diambil
Tak perlu bancuh, hanya minum begitu sahaja & rasa yg sangat sedap !

Berkesan di tempat bermasalah
Fokus pada tempat-tempat lemak senang berkumpul terutama sekali perut, lengan, pinggul dan bawah dagu

Selesa untuk diamalkan
Tiada cirit birit, sembelit atau kesan yang tidak menyenangkan

Kawalan Permakanan
Mengawal nafsu makan, sentiasa kenyang & sentiasa bertenaga

Kulit yang sihat
Memutihkan & melembapkan kulit serta mampu merawat kulit dari jerawat, parut, kedutan & luka

Menjadikan tubuh badan sihat
Berkesan untuk menyekat gula & karbohidrat serta meningkatkan imunisasi badan dan melancarkan peredaran darah

Sesuai untuk semua
Tak perlu diet ketat dan senaman yang menyiksakan!

So sesiapa nak dapatkan Lentik Dara, boleh dapatkan di website dan agent agent yang salah.. Anda boleh tengok testimoni Lentik Dara di website atau facebook atau instagran.. Okay? ok lah salam..

Harga
RM75

Untuk Matlumat Lanjut

8 comments