Miruku White : Just Minum Susu Miruku Ni Je Muka Badan Boleh Putih Sampai Pinkish !

Miruku White : Just Minum Susu Miruku Ni Je Muka Badan Boleh Putih Sampai Pinkish ! | Salam.. Fuhhh balik balik bercuti kat Laos ni kan, terus lah muka jadi sunburn.. Tahu tak panasss ilerr kat Laos tu.. Fuhhhh baru sehari dah nampak beza tau ! Ini kan lagi 4 hari uzu kat sana.. Tapi uzu actually tak kisah pun kalau kulit hitam waktu travel, nanti sampai malaysia kan, boleh terus minum miruku.. Haa uzu dah minum miruku ni dah 3 minggu.. So sebelum ni meman minum tiap hari.. Sedap pu lak tu.. Dari tak suka minum susu kan, jadi suka minum susu tapi susu miruku lah :p Tak nak susu lain :p Loya tekak...Minum susu ni bukan untuk kanak kanak je. Orang dewasa sampai ke tua elok minum."

Sejujurnya ini kali pertama uzu dengar pasal MIRUKU WHITE , mula-mula sampai hari tuuu, ingatkan jajan muruku.. kahkahkah rupanya MIRUKU.. So korang pun sama juga kan? Mesti first time kan sebab produk ni baru lagi.. Hihi nak tau apa yang best sangat pasal MIRUKU WHITE ni sampaikan nak habis dah MIRUKU uzu kat dapur... Sedap sangat sampai hosmet pun curikk kita punya MIRUKU hahahaha .. kohajaaa punya hosmet.. Patut tinggal sikit :D


Apa itu MIRUKU  WHITE?

MIRUKU WHITE adalah susu tanpa kolagen.. Miruku White kaya dengan ekstrak tomato yan berfungsi untuk mencerahkan kulit dan melembapkan kulit muka dan juga badan kita.. Then bantu buatkan kulit nampak putihhh , nampa pinkishh, macam korea kekdahnye hehe..



Tahukah anda makan kologen adalah pembunuh dalam diam? Haa sebab apa? Ambik kologen dalam kuantiti kuantiti yang banyak akan memberi kesan kepada jantung, hati.. So makin tua makin kurang kologen thats why MIRUKU WHITE di perkenalkan untuk menggantikan kolagen yang bahayakan kesihatan tu..

Kenapa MIRUKU WHITE boleh menantikan kolagen seban bahan-bahan dalam MIRUKU ada vitamin c yang bantu kulit kita jadi cantikkk..

Ramuan-Ramuan Yang ada Di Dalam Miruku White

1. Tomato

Tomato ada banyak khasiat tau. Tomato mampu mencerahkan serta melembabkan kulit wajah serta mengurangi minyak yang berlebihan dan juga bertindak sebagai pelindung sinaran UV dan menghilangkan jerawat.

2. Madu

Manfaat madu sangat banyak sekali, selain untuk kesehatan madu juga bermanfaat kerana ia memiliki kandungan yang mampu mengikat zat air sehingga dapat menjadikan kulit gebu dan awet muda. Madu sangat efektif untuk mengecilkan pori-pori wajah.

3. Kurma

Kurma mengandungi Vitamin A yang mampu menyingkirkan sel kulit mati serta Vitamin B5 yang mampu memperbaiki kulit rosak disebabkan oleh radikal bebas serta masalah dapat mengatasi masalah kulit.

4. Buah Delima

Buah delima boleh melindungi epidermis dan dermis kulit dengan membantu pengembalian sel kulit, menolong perbentukan semula tisu-tisu badan, penyembuhkan luka-luka dan memperbanyakkan peredaran darah ke kulit.

Bagaimana MIRUKU WHITE boleh putihkan kulit kita??

Susu ni berperisa strawberry, rasa ala ala macam susu dutch lady. Sangat sedap dan sesuai bagi mereka yang kurang gemar meminum susu kerana rasanya tidak memualkan macam susu yang biasa. Hanya perlu dibancuh dua kali sehari setiap pagi dan malam sebelum tidur. Susu pemutih Miruku White ini akan bertindak mencerahkan kulit secara keseluruhan secara semulajadi.

5 Sebab Kenapa Patut Pilih MIRUKU WHITE sebagai Minuman Untuk Jadi Putih??

  • Wajah akan kelihatan cantik berseri, bebas dari masalah jeragat dan jerawat
  • Kulit akan menjadi cerah sekata secara keseluruhan secara semulajadi tanpa menggunakan kolagen
  • Cara pengambilan yang mudah. Hanya bancuh dua skop pada waktu pagi sebelum sarapan selepas dua skop pada waktu malam sebelum tidur
  • 1 bekas boleh digunakan sehingga sebulan
  • Bahan-bahan yang digunakan adalah daripada ekstrak buah-buahan semulajadi dan tanpa menggunakan kolagen
Kelebihan Miruku White berbanding produk lain
  • Cara pengambilan yang mudah hanya 2 kali sehari (Pagi dan Malam)
  • Susu ni sedap diminum (Berperisa strawberry)
  • Sesuai untuk Lelaki Dan Wanita
  • Produk ni diperakui oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan diklasifikasikan dalam kategori FDI (Food-Drug Interphase)
  • Boleh diminum oleh semua golongan
  • Menggunakan bahan-bahan semulajadi seperti Tomato, Kurma, Madu (Bahan Utama)
  • Miruku White ni adalah susu tanpa kolagen
  • Memutihkan kulit secara sihat ke keseluruhan badan
  • Badan kekal bertenaga sepanjang hari
So berbanding dengan produk lain, memang sangat berbeza ye.. Kolagen yang biasa tak berasaskan susu.. Lagi pun produk lain tu kan kena minum airr dengan kerappp kena banyak air takut kolaen yang kita minum tu akan tersangkut kat buah pinggan dan effect buah pinggang dan fungsi hati.. Tu sebab MIRUKU ni bestt uzu sangat kan... Lagi pun mostly produk takde KKM and of kos banyak bahan kimia kat produk lain.. So? Nampak tak perbezaaannya? Hihi..

Cara-Cara Minum MIRUKU WHITE

Ambik 2 sudu susu setiap bancuhan..
  Kena minum pagi sebelum sarapan, malam sebelum tidur. 

So insyaAllah seawal dua miggu boleh nampak kesan lah kat kulit kita... Bagi yang ada masalah kulit kusam ke, masalah sunburn ke, boleh lah minum ye. Try lah konfrm korang suka. Hihi..So untuk testimoni boleh tenok kat bawah.. Ok lah tu je lah salam :)


Testimoni MIRUKU WHITE

 

Untuk Matlumat Lanjut

4 comments