Jom DIY (Do It Yourself) Perabot Kayu Pallet Di Rumah Dengan Menggunakan Metabo Power Tools

Jom DIY (Do It Yourself) Perabot Kayu Pallet Di Rumah Dengan Menggunakan Metabo Power Tools | Salam.. Tak lama lagi uzu akan berkahwin dan uzu idam-idamkan rumah yang cantik dan design adalah rare yang mengikut trending sekarang.. Lagi-lagi kayu pallet memang famous ketika ini.. Bukan setakat pelamin je ye yang guna kayu pallet, perabot kat rumah pun boleh guna kayu pallet.. Cuma rajin ke tak rajin sebenarnya? Haaaa .. Kalau nak upah orang, perghh mahal wei.. Better kita buat sendiri .. DIY perabot sendiri kat rumah guna kayu pallet.. Tapi idea kena kretif lah :)
Uzu dah ada buat beberapa survey DIY apa yang uzu nak buat nanti kat rumah baru.. Ada beberapa gambar yang membuatkan uzu ter-jatuh hati.. HIhi nak tengok ? Mesti korang tergoda juga :p
 Cantik giler kabinet kat atas ni :)
Kerusi untuk tetamu..

 style tak kerusi ni ?
 cantik pulak dapur dan kabiet ni :)
 Tak sangka cermin pun boleh DIY guna kayu pallet.. 
 Tempat letak minuman..kopi ke, milo ke, garam ke , gula , ajinomoto ke..
 Simple dan style :)
Cantik tak terkata idea-idea DIY perabot dengan kayu pallet. Macam-macma boleh jadi.. tapi kalau nak DIY kat rumah, kena ada power tools lah yang korang kena beli .. Tak kan guna paku dan tukul ke kan? Lambat lah siap DIY kita ni.. So.. nak bertukang kena ada Power Tools ni , Gergaji, pemutar skru, paku, kayu, logam, paip PVC dan macam-macma lagi dan uzu paling suka dan sangat suggest korang guna power tools jenama dari Metabo 

Jasa Kita adalah pengedar powertools jenama Metabo dan Metabo adalah selalunya digunakan oleh proffesional user tapi sekarang kat rumah pun boleh pakai Power Tool Metabo ni.. Sebab ada best kalau pakai di rumah? Sebab takde wayar.. Dia guna bateri.. Wahhh makin canggih eh :p  Jom kita kenal-kenal pulak mengenai Jasa Kita Berhad.

About Jasa Kita Berhad

Jasa Kita Berhad telah ditubuhkan pada tahun 1975 dan disenaraikan di Bursa Saham Kuala Lumpur sejak tahun 1993. Produk Jasa Kita boleh didapati di lebih 500 peniaga dan pemborong di seluruh Malaysia, termasuk sistem perkakasan dan peralatan, peruncit moden dan bekalan produk kejuruteraan syarikat. Mereka juga membekalkan kepada kontraktor, Original Equipment Manufacturers dan fabrikasi.

Perniagaan teras Jasa Kita adalah dalam pengedaran:
● Alat kuasa berkualiti Premium
● Motor aruhan elektrik
● Alat tangan
● Alat Air
● Bateri automotif dan bekalan perindustrian lain

Jasa Kita merupakan pengedar yang diberi kuasa di Malaysia untuk jenama terkenal seperti Devon, SATA, Kuani, Brook Crompton, Toshiba, dan bateri automotif GP. Excel & Feima Electric Motors juga dibangunkan sebagai jenama sendiri.

Menyaksikan kerjasama yang kuat antara Jasa Kita dan Metabo!

Dengan lebih daripada 40 tahun penubuhannya, Jasa Kita telah memperoleh reputasi kebolehpercayaan dan amanah di kalangan pelanggan dan rakan perniagaan. Jasa Kita merupakan pengedar yang diberi kuasa di Malaysia untuk jenama terkenal seperti Devon, SATA, Kuani, Brook Crompton, Toshiba, dan bateri automotif GP. Excel & Feima Electric Motors juga dibangunkan sebagai jenama sendiri.
Pada tahun 2017, Jasa Kita terus kuasa negara lebih awal dengan mendapatkan hak pengedaran daripada alat, alat Metabo, satu jenama terkemuka Jerman sebagai sebahagian daripada portfolio jenama.

Sebagai pengeluar alat kuasa berkualiti tinggi untuk pengguna profesional, Metabo menawarkan pelbagai pilihan alat profesional dan aksesori. Ini adalah selaras dengan matlamat Jasa Kita untuk menyediakan pengguna dengan produk yang berkualiti premium.

Menyedari kepentingan bateri alat kuasa dalam pelbagai industri, Jasa Kita telah membawa masuk sejumlah besar bateri model alat kuasa untuk membantu pengguna bekerja dengan kecekapan maksimum dan produktiviti. Untuk menyokong pengguna, Jasa Kita juga akan menyediakan tempoh jaminan yang luar biasa 36 bulan untuk bateri.


Untuk Matlumat Lanjut
Jasa Kita Laman Web: www.jasakita.com.my

7 comments