Review Jus De'Ria & Gula Gula Magic by Mediherba

Review Jus De'Ria & Gula Gula Magic by Mediherba | Salam. Banyak produk dihasilkan sekarang tapi persoalannya tak ramai yang willing nak jadkan herba sebagai bahan utama. So tahniah diucapkan kepada Mediherba sebab dengan bertungkus lumus menghasilkan dua produk makanan tambahan iaitu Jus D'ria dan Gula-Gula Magic yang telahpun dipasarkann 10 bulan yang lalu..

Bak kata owner Mediherba, Yaya Rosly kedua- dua produk yang di keluarkan oleh mediherba merupakan produk pertama di Asia Tenggara menggunakan bahan seperti buah-buahan,tumbuhan-tumbahan bunga dan pokok yang di gabungkan bersama pati herba. Kedua-dua produk ini mempunyai khasiat yang tersendiri. 
Produk ini telah mendapat testimoni yang sangat luar biasa dari pihak pengguna.Dijangkakan lebih dari 2000 testimoni yang dapat perolehi. Selain itu, produk dari MEDIHERBA SOLUTIONS juga telah berada di pasaran selama 8 bulan menjual secara lansung di kedai-kedai jamu seluruh malaysia dan juga secara online.kerana kesan yang sangat memberangsangkan pihak MEDIHERBA SOLUTIONS telah meluaskan pasarannya ke Media TV dan Radio bermula March 2017. Dengan ini, MEDIHERBA SOLUTION melangkah terus maju kehadapan bagi mengeluarkan produk-produk yang lebih berkesan dan berkualiti tinggi .

Alhamdulillah.. Produk yang macam nilah kita cari kan? Ada banyak produk yang dipasarkan tapi ada yang tak melihat kesan sampingan produk tersebut.. Mereka hanya melihat kepada keuntungan semata-mata. Tidak kepada owner Mediherba ni, Yaya Rosly, dia hasilkan produk ni sebab dia sendiri guna kedua-dua produk berbentuk tablet ni.. Dia sendiri yang menjadi testimoni. Like ibarat, kita kenalah jual benda yang kita minat, benda yang kita suka so yes its yaya rosly tengah buat :) I respect her ^^v  So meh lah  kita berkenalan dengan dua produk baru ni.. 
GGM (GULA-GULA MAGIC)
GGM adalah makanan tambahan yang berasaskan coklat, epal dan susu kambing (premium),Habatusauda sebagai bahan utama bersama campuran makanan sunah seperti Kurma, Appricot, bluberri, green tea ,  Madu, buah delima sebagai perisa tambahan bagi memberi khasiat yang lebih berkesan pada pengguna. 

Kebaikan GGM
GGM juga merupakan satu-satunya produk kecantikan dan kesihatan dalam wanita (TANPA KOLAGEN), mengurangkan risiko masalah kesihatan di samping itu mampu membantu kulit lebih cerah, anjal dan bermaya sepanjang masa. 

Dalam erti kata “JELITA TANPA DERITA”  Campuran buahan-buahan,habatusauda bersama susu kambing yang di import dari NEW ZEALAND yang berkualiti tinggi mampu memberi kesan amat baik untuk tubuh badan yang mana ianya dapat berfungsi untuk menurunkan tekanan darah,membantu menyelesaikan masalah kitaran haid yang tidak teratur dan segugut yang kuat, membantu menurunkan kolestrol, membantu melancarkan system percenaan, dan dapat mengurangkan risiko kanser disamping dapat juga menghaluskan kulit dan menganjalkan kulit.     

Susu Kambing amat kaya dengan Vitamin A,B, B2, C, D laktosa, nitrogen, kalsium, zat besi dan juga protein. Susu kambing amat baik untuk tubuh badan dan dapat menjaga kesihatan jantung, melancarkan sistem percernaan, menurunkan berat badan dan menguatkan tulang.  

Terdapat 2 perisa dalam setiap botol dan setiap botol mengandungi 30 biji, iaitu epal dan coklat. GGM sesuai di makan bagi lelaki dan perempuan dari peringkat awal remaja, dewasa hingga yang telah berusia. 

Amat mudah, hanya ambil satu biji pagi sebelum sarapan dan satu biji lagi sebelum tidur.   Bahan bahan yang terdapat pada GGM adalah sumber yang amat diperlukan oleh tubuh untuk kekal sihat dan cantik sepanjang masa. Telah mendapat tempat di hari pengguna bukan sahaja dalam Malaysia tetapi juga di Singapura dan juga Brunei.   GGM dengan

Harga:
RM69.00 (Semenanjung Malaysia) 
RM79.00 (Sabah Sarawak)  
instagram @gulagulamagic dan @mediherbahq 
facebook GGM MARVELLES dan mediherba atau t
 MEDIHERBAHQ : +60186610104  
Untuk keterangan lanjut hubungi :  MEDIHERBA SOLUTIONS 
: +60186610104 / PUAN YAYA : +60126460210 / ENCIK SYAHRUL  : +60129484420

JUS D’RIA   JUS D’RIA “IBU SEGALA KHASIAT”
Adalah makanan tambahan yang berasaskan Aloe vera, delima, halia, madu, echinachea, oregano, bawang putih, dong quai( herba cina), akar manis, acai beri, camu-camu , vitamin C, Epal stemsel, Argan stemsel dan stevia. Kandungan bahan-bahan ini dapat membantu melegakan ruang penafasan (Lelah/asma),membantu mengurakan lender-lendir yang berlebihan di bahagian kerongkong, membantu mengurangkan masalah gatal-gatal di bahagian hidung,telinga dan mata (Resdung) , dan juga mengurangkan masalah gatal-gatal dan merah-merah di bahagian kulit di kenali sebagai ekzema.

Kebaikan Jus D'Ria
Aloe vera yang di import khas dari AFRICA yang berkualiti tinggi di mana kebaikan aloe vera dapat menyembuh luka-luka kecil,melembabkan kulit membantu mengurangkan maslah ekezema,dengan gabungan bawang putih dan madu baik untuk penafasan dan membantu mengurangkan masalah resdung, di samping itu, gabungan pati herba di dalam JUS D’RIA menjadikan produk ini terbukti berkesan.

JUS D’RIA juga sesuai di makan bagi lelaki dan perempuan, kanak-kanak, remaja, dewasa pengambilannya adalah seawal bayi berumur 6 bulan keatas dan juga peringkat umur yang lebih berusia. Rasanya kurang manis dan manisannya adalah dari manisan madu dan delima (TANPA GULA

Cara pengambilan juga memadai dengan 2 kali sehari sahaja.,iaitu10ml di waktu pagi dan 10ml di waktu malam. Bagi kanak-kanak memadai dengan hanya 3ml ke 5ml sahaja 2 kali sehari sahaja.  Bahan bahan yang terdapat pada JUS D’RIA adalah sumber yang amat diperlukan oleh tubuh untuk kekal sihat dan cantik sepanjang masa. Telah mendapat tempat di hari pengguna bukan sahaja dalam Malaysia tetapi juga di Singapura dan juga Brunei.

Harga:
RM88.00 (Semenanjung Malaysia)
RM98.00 (Sabah dan Sarawak) 
instagram @jusderiahq dan @mediherbahq .
Facebook mediherba dan JUS DERIA atau tinggalkan pesanan di talian  
MEDIHERBAHQ : +60186610104

3 comments