Review Swissvita Serums

Review Swissvita Serums  | Salam.. Maaf lambat update pasal serum ni. Ngehh.. Uzu memang busy ni wei dengan banyak event, macam-macam hal busy. Ni pun ada masa sekejap untuk update serum ni. Uzu suka serum. Serum ni dia memang cepat masuk kulit. Sekali sapuan je terus masuk kulit. Ti sebab kalau sebelum mekap tu, MUA akan pakaikan serum untuk menutup pori-pori..
Uzu ada dapat 3 jenis serum yang uzu dapat daripada SWISSVITA..Antara serum tu ialah Swissvita Micrite 3D All Use Whitening Serum, Swissvita Micrite 3D All Use Anti-Spot Serum, dan Swissvita Mandelic Acid Perfect Ratio Complex Serum .. 
Swissvita Mandelic Acid Perfect Ratio Complex Serum
Serum ni adalah untuk membuang sel-sel kulit mati yang lama untuk memulihkan semula kelembutan otot-otot pada muka kita. Serum ni juga membuang antioxiso so ini sangat penting.. Cara nak pakai serum ni ialah lepas cuci muka, letak serum pada muka. Guna 2 3 kali dalam seminggu, pagi dan petang , elak sapu bahagian mata..pakai sikittttt je pada kulit.
 Swissvita Micrite 3D All Use Anti-Spot Serum
Serum ni banyak vitamin c yang terkandung.. So ni serum untuk memutihkan kulit muka dan membuatkan kulit kita bersih tanpa sebarang jerawat ataupun jeragat.Sesuai untuk sesiapa ada dark spot, mata hitam, mata panda, kulit tak sekata, memang sesuai pakai serum ni. Cara pakai sama je, ambik sedikit serum, sikit je jangan bebanyak, pap pap pap bahagian tempat bermasalah.
Swissvita Micrite 3D All Use Whitening Serum
Serum ni pulak untuk buat kulit kita flawless. Bertujuan untuk memutihkan kulit dan hydrat. Acara pakai sama je macam serum-serum lain. Ambik sikit then dap dap dap je..Setel.

Swissvita ni bukan takat 3 produk ni je tapi banyakk produk, nanti boleh tengok kat sini https://www.allyoung.my/products-list/id/43 . Sesiapa yang berkenan nak cari produk SWISSVITA boleh lah ke laman web tadi ye :) https://www.allyoung.my/. Byeee salam :)

2 comments