Pelancaran "Mobile Clinic Services" by Monspace

Pelancaran "Mobile Clinic Services" by Monspace |  Salam. First , thank you Jason sebab jemput uzu untuk ke pelancaran Mobile Clinic Services ni.. Nasib baik lah uzu free dapatlah ke event ni. Actually event ni sebenarnya kalau nak lebih jelas lagi pelancaran servis klinik di dalam van..Jarang pulak kan kita jumpa mobile clinic ni.. Uzu pun sebenarnya tak pernah tengok van/kereta ni ada klinik kecik dalam tu.. Kat sini boleh minta doktor yang bertugas buat pemeriksaan ke atas kita dan boleh embik ubat terus dalam tu.. Memang senang lah lepas ni kalau ada mobile clinic services.

Dalam Pelancaran "Mobile Clinic Services" semalam yang dimulakan dengan ucapan kata-kata aluan dari Dato'Yeo Kim Thong, juga adaa ucapan dari beberapa VVIP yang terkemuka. ANtaranya ialah:

Ucapan dari Dato' Sri Jessy Lai (Chairlady og Monspace Multinational Corp)
Ucapan dari yang berbahagian Badariah Abdul Hamid
Ucapan-ucapan kata alu aluan di akhiri dengan majlis pelancaran Mobile Clinic Services yang dirasmikan oleh VVIP terhomat.. Tahniah diucapakan kepada Monspace dan Saint John Ambulans atas pelancaran ini..
Selepas habisnya pelancaran ini, tetiba ada satu bunyiii kat belakang pentas. Haaa neves tak? Sebab bunyi ambulan yang sangat kuat berserta asappp yang tebal? Kau ghase acane tu? rasa macam ada kebakaran kan? Amboiii rupanya gimik je weiii.. Hahahaha walhal actually tu bunyi siren van baruuu MOBILE CLINIC tu lah... Berpusu-pusu orang kat pentas terus menuju ke belakang pentas menyerbu mobile clinic tu.. Sampai bertolak tolak kami ni haaa.. Btw, Siapa nak tengok Mobile Clinic tu? Angkat tangan !! *gitueww*

Mobile Clinic Service - St.John Ambulans Malaysia Kawasan Pantai Selangor
 Tudiaaa bersesak-sesak.. Semua ecited nak ambik gambar..
 Uzu pun ecited juga nak tahu macam mana rupa kat dalam..
Lepas setengah jam tunggu.. Dpat juga tengok depan-depan..
Dalam ni ada bekalan ubat-ubatan
 Kat sini juga da dibuat pemeriksaan kesihatan..
 Yang ni pulak ambulans. Dengar cerita sumbangan Monspace untuk St John Ambulans.
Pengakhiran pelancaran ni ada sesi bergambar kenang kenangan di depan mobile services. Op kos lah kan kena ada gambar, Monspace yang menyumbang. Hihi wah baik hati betul chair lady monspace ni. Terbaik....!

1 comments