Tips Dapatkan Diskaun Hebat 99% Ketika Shopping Online Dengan Menggunakan ShopCoupons

Tips Dapatkan Diskaun 99% Hebat Ketika Shopping Online Dengan Menggunakan ShopCoupons | Assalamualaikum... Panjangnya tajuk entry ni kan ? Hahaha tak tau nak letak tajuk apa.. Ni haa nak ceritalah berita baik yang uzu nak kongsi ataupun tips macam mana nak dapatkan diskaun sehingga 99% waktu korang nak shopping kat website-website contohnya shopping kat Lazada Voucher , Zalora ke, Hermos ke, Sephora ke haaa macam-macam website boleh dapatkan diskaun just dengan masukkan code yang disediakan di website ShopCoupons.. Sebelum tu.. uzu nak cerita apa itu ShopCoupons

Apa itu ShopCoupons?

kalau nak pendekkan cerita, ShopCoupons adalah wesite yang bagi korang CODE DISCCOUNT dan code diskaun ni korang boleh guna tuk dapatkan diskaun di mana-mana websie yang terpilih untuk online.. Antara website-website tersebut ialah :


11street Malaysia
Agoda Malaysia
AirAsiaGo Malaysia
Airbnb Malaysia
AliExpress
Althea Malaysia
Amnig
Bonia Malaysia
Cameralah
Carama (Castrol)
Catch That Bus
CincaiBuy
Cotton On Malaysia
Exabytes Malaysia
Expedia Malaysia
Factory Outlet Store Malaysia (FOS)
Fashion Valet
FH CLUB
foodpanda Malaysia
GameOn Malaysia
GemFive
Glampot
Groupon Malaysia
Happy Fresh
Harvey Norman
Hermiso (Gugubird)
Hermo Malaysia
HotelQuickly
Kaodim Malaysia
Kei Mag
Lazada Malaysia
McDonalds Malaysia (MCD)
MyTeksi (GRAB)
Photobook Malaysia
Pizza Hut Malaysia
Play Asia Malaysia
PopLook
Qoo10 Malaysia
Reebonz Malaysia
Sephora Malaysia (Luxola)
Shopee Malaysia
Shoppu Malaysia
SuperModel2u
Taobao Malaysia
TeezBee
Tesco Malaysia
The Body Shop Malaysia
Twenty3 Malaysia
Uber Malaysia
Uniqlo Malaysia
WineTalk Malaysia
Zalora Malaysia

ShopCoupons ada lebih dari 400000 pageview setiap bulan so dalam sehari ada lebih kurang 15000 pageview / pengunjung di website yang mana pengunjung dari kaum perempuan lebih ramai dari lelaki.. Of coz lah kaum wanita yang banyak sbb wanita kan kuat shopping .. Betul tak? Maksudnya disni, setiap hari ramai agak ramai yang cari code diskaun ni sebelum membeli belah!

Antara code diskaun yang paling ramai orang cari ialah Lazada, Zalora, Foodpanda, Fashion Vallet, Groupon, Reebonz, Hermo, Charles & Keith, Photobook Malaysia, Sephora, Shoppu.. Yang ni antara brand yang top top lah kan? Wahhhhhhhhhh terkejut Sephora pun dalam list :)

So uzu nak ajar satu persatu, macam mana nak dapatkan code diskaun hebat kat Website https://shopcoupons.my/ .. Antara cara-caranya adalah seperti :

  1. Buka website ShopCoupons https://shopcoupons.my
  2. Pastu tekan Sign Up.. Kalau nak senang Sign up with Facebook je..
  3. Kat bawah ni adalah website yang korang akan nampak lepas sign in..


Cari website  online yang korang nak code, yang korang nak shopping.. Lazada ke, Sephora ke.. Lebih mudah kalau taip kat kotak kat bawah ni.. Senang je tak payah nak scroll-scroll bawah..Website ShopCoupons ni friendly , senang ja nak cari code yang kita nak..
Ini adalah contoh uzu nak ambik code untuk Lazada code diskaun... So bila  masuk Lazada code, akan nampak macam ni.. So korang boleh lah pilih mana-mana produk yang ada buat deal, promosi, diskaun dll..
ok uzu nak cari mana-mana yang barang yang ada dapat diskaun di ShopCoupon so uzu nampak Tesco Baby & Toddler .. Ini contoh je tau... 
4. Nanti bila dah get code, akan nampak page macam ni.. So korang tekan copy code then...tekan Go To Lazada Malaysia..

5. Lepas tekan Go To Lazada, korang akan ke website Lazada ke bahagian baby-baby ni.. KOrang pilih lah produk yang korang nak.. Nanti waktu nak bayar, baru applu coupon diskaun tu..
6. Kalau ada barang yang korang nak, pilih dan ADD TO CART.. Lepas tu tekan Checkout.. Pastu isi alamat korang .. Ikut arahan sehinggalah jumpa bahagian PAYMENT..
7. Ingat tak code yang korang copy kat website ShopCoupons? Haa paste kat kotak yang kaler merah  belah kanan bahagian payment tu, kat ENTER VOUCHER CODE .. Then APPLY !

Lepas dah apply, diorang akan deduct lah harga-harga yang ada diskaun tu... haa cam tu je.. Senang kan?? Dengan menggunakan cara ni, kita akan tahu, mana produk yang boleh diskaun murah-murah..

Apa tunggu lagi? Sekarang kan musim gaji? Haaa biasalah kalau dah kahwin, nak shopping pun semua nak jimat kan? So uzu bantu korang camna nak dapatkan diskaun sehingga 99% dengan hanya menggunakan code dari ShopCoupons.

2 comments