Lace Beads Rhinestones & Such Menyediakan Manik-Manik Terbaik & Berkualiti Di Kuala Lumpur

Lace Beads Rhinestones & Such Menyediakan Manik2 Terbaik & Berkualiti Di Kuala Lumpur | Salam. Perkhidmatan menjahit manik bukanlah satu benda yang baru sebab benda ni dah lama rasanya.. Dulu,trend manik manik pernah menjadi trend tak kira baju atau tudung tapi walaupun trend dah lama habis tapi perkhidmatan menjahit manik adalah masih menjadi permintaan yang sangat wajib terutama manik untuk buat baju-baju yang exclusive terutama baju untuk majlis pernikahan, majlis pertunangan, majlis bertandang , baju dinner, baju event atau baju-baju yang sangat glamor semua.

Tetapi, baru-baru ini menjahit manik, menjahit beads, rhinestones dan such kembali menjadi trend dikalangan fesyen di malaysia terutama tudung dan jubah, atau dress. LBRS adalah salah satu yang kedai yang menjual manik, lace , beads, rhinestones mahupun such. Jom kita berkenalan dengan LBRS.. 

Apa itu LBRS?
LBRS atau nama penuhnya Lace Beads Rhinestones & Such , menyediakan lace, beads, rhinestones dan macam2 lagi barangan menarik dan berkualiti tinggi. Siapa nak cari manik ke boleh lah p kedai hakak ni kan..

LBRS sentiasa mendapat feedback positive dari customer berkenaan harga yang murah, kualiti terbaik dan service yg mesra alam. postage setiap hari jadi barang sentiasa sampai cepat pada customer.

Antara best seller LBRS seperti lace dan rhinestones dan beads. LBRS sentiasa membawa barangan yg latest trend dan IN .Banyak brand2 terkenal memborong dgn kami di LBRS dan kami antara supplier manik dan lace terbesar di KL
Kak Yong start LBRS ni online 3 tahun lepas, masa tu kak Yong kerja IT. Pastu Kak Yong jual manik part time, dan lepas 2 tahun alhamdulillah rezeki Kak Yong untuk berenti buat business full time. Modal akk RM3000 je masa tu, dan slowly akk roll duit untuk besarkan perniagaan akk. 

Kedai pun baru buka tahun ni. Sekarang alhamdulillah dah ada 3 pekerja butik dan 1 pekerja whatsapp. Pekerja whatsapp ni full time housewife sbb tu whatsapp LBRS selalu beri respond cepat pada customer. Pekerja butik semua budak2 lepas SPM yang duduk kawasan Segambut ni. 

Menariknya, masa akk mula2 berniaga ni...supplier manik/lace semua bukan muslim/bumiputra. Jadi alhamdulillah sekarang boleh cari supplier bumiputra mcm LBRS untuk membantu butik2, designer2 untuk mendapatkan supply manik, lace dan plerbagai accessories fashion. Malah student UITM dan Giat Mara pun customer LBRS.

Jom tengok gambar-gambar manik-manik yang kak yonh hantar kat uzu..
So korang yang nak beli manik, beli lace ke, beli beads ke, apa benda lah kan, semua uzu tengok koleksi manik kak yong ni memang kawa-lawa.. Bukan senang nak cari supplier manik yang cantik ni.. Kalau korang ada tudung jenama sendiri ke, boleh beli manik ni, baru meletopp tudung korang setanding dengan trend fesyen yang tengah menjadi trend ni. Uzu memang sugget Kak yong tau ! Haa kalau nak p kedai kak yong boleh tengo details kat bawah tau :)

Matlumat Lanjut
IG: LBRSMY
IG Owner: KakYong_LBRS

Alamat Kedai
ShowUnit LBRS, Prima Duta Condominium, 
Jalan Dutamas Raya 51200 Segambut KL
Waze: "LBRS"

Whatsapp: 0123847435/0124097435

4 comments