NIVEA Skin Delight. Untuk Kulit yang Lembut Berseri, Haruman Berpanjangan

NIVEA Skin Delight. Untuk Kulit yang Lembut Berseri, Haruman Berpanjangan | Salam semua. Dah lama uzu tak pakai losyen.. Last beli tahun lalu.. Berhenti sebab tak sesuai dengan kulit.. So sejak tu lah tak cari losyen baru.. Tapi last sekali kena cari losyen juga sebab kulit tangan dan kaki semakin kasar dan nampak kusam.. Tu pasal uzu paksakan diri cari losyen.. Tengok-tengok terjumpa NIVEA !

NIVEA ni losyen nya kebetulan ada keluaran terbaru iaitu NIVEA Skin Delight. First time tengok, packaging nampak menarik sebab ada unsur islamik gitu.. Ada tulisan arabic.. Lembut je rasa hati tengok packaging dia haa. Rupanya produk ni diimport dari middle east.
Tau tak kenapa uzu suka NIVEA Skin Delight ni ? Sebab dia mengandungi “oil in body milk” formula yang pampering. Bila sapu sesetengah losyen kat badan atau tangan, losyen tu macam melekit.. Kita nak pegang barang pun susah. Haaa tapi jujur uzu kata kan, NIVEA Skin Delight ni memang tak melekit wei ! Cepat je menyerap ke dalam kulit tapi bila cepat menyerap, losyen ni takde lah terus rasa kering.. still badan atau tangan rasa lembap2 sikit. Kulit terasa lembut berseri dengan serta-merta..

Sebelum tidur tu, uzu akan luangkan masa sendiri iaitu ME TIME, masa yg mana uzu ambik dalam 10minit nak uzu rasa relax sebelum tidur.. ME TIME uzu selalunya uzu manjakan diri dengan NIVEA Skin Delight.. Bila ada NIVEA Skin Delight ni, uzu akan rasa sangat tenang .. Wangian kedua-dua NIVEA Skin Delight ni memang mencipta mood yang baik dan fikiran pun automatic jadi relax..

Uzu dah seminggu pakai NIVEA Skin Delight ni memang bagi kulit kita licin, kulit kita nampak berseri-seri, dengan wangian yang berpanjangan..Tekstur dan aroma yang sangat best.. Tekstur lembut dan tak melekit .. Yang best aroma yang sangat wangi dengan aroma feminine rose dan aroma lavender..

NIVEA Skin Delight yang terbaru ni ada 2 jenis iaitu bauan "glowing rose" dan "relaxing lavender" ..  Sedap lak kedua-dua jenis bauan losyen NIVEA Skin Delight ni .. Lembut .. Opkoz lah bau ros dan bau lavender.. Tak menyucuk hidung, wangi sangat-sangat..
Glowing Rose
Relaxing Lavendar
Bila ada bauan macam ni kan, kita pun jadi yakin dengan diri, tak pakai perfume pun tak pe, just pakai losyen badan ni haa yang sangat tahan lama.. I lebiu NIVEA !! Tetiba tak sabar nak tunggu malam ni, nak pakai losyen badan ni.. Hahaha takde keje punya pasal lah tu.. Teruja kejapp la sbb dah dapat losyen yang sesuai dengan kita..

Glowing Rose memberikan bauan feminin dan Relaxing Lavender untuk menenangkan deria kita.. 

NIVEA Skin Delight ada 2 saiz yang kecik dan besar iaitu dengan harga pengenalan RM11.90 (Harga biasa RM16.50) untuk saiz 250ml dan RM17.50 (Harga biasa RM21.90) untuk yang bersaiz 400ml.. 

So sesiapa nak tau lebih lanjut tentang NIVEA Skin Delight ni , boleh tengok kat facebook, cari NIVEA atau tekan link ni https://www.facebook.com/mynivea :)

Keperluan yang wajib ada setiap hari :) 
#NIVEASkinDelight #OilinBodyMilk

2 comments