Jom Memeriahkan Lagi Bazaar Artis-Artis di Event NBOS PICC Putrajaya

Jom Memeriahkan Lagi Bazaar Artis-Artis di Event NBOS PICC Putrajaya | As salam.. Alhamdulillah semalam bermulalah hari pertama event NBOS di Picc Putrajaya. Keadaan event NBOS masih dalam keadaan terkawal dan uzu tengok banyak bazaar kat situ terutama bazaar2 artis mendapat sambutan dan tak lupa juga ada beberapa booth dikendalikan oleh beberapa blogger. Tahniah diucapkan !

Acara perasmian Pameran NBOS 2016 telah dijalan kan semalam oleh Tan Sri Dr Ali Hamsa (Ketua Setiausaha Negara) pada 14 Ogos 2016 di PICC Putrajaya dan juga perasmian Pameran Fashion Bazaar by Roopawan.com oleh Tan Sri Irwan Siregar (Ketua Setiausaha Perbendaharaan, Kementerian Kewangan) pada  hari yang sama. Tahniah buat Roopawan !

Di event NBOS 2016 ni,yang paling tak sabar ni haa bila ada persembahan artis kat event NBOS ni so korang kenalah datang ye . Semalam ada persembahan nyanyian dari Aizat Amdan dan Ippo Hafiz, Tasha Mashahar dan One Nation. Hari ni pulak ada Siti Nordiana dan Khai Bahar.. Haaaa sape tak kenal Khai Bahar? Dah jadi penyanyi dah siap ada single terbaru lagi.. Kalau nak tengok artis kesayangan korang didepan mata, kenalah datang k ?!

Ahad 14/8/16
- Ippo Hafiz
- Aizat Amdan
- Tasha Mashahar
- One Nation

Isnin 15/8/16
- Khai Bahar
- Siti Nordiana
- Drama Band
- Ronnie Hussin

Selasa 16/8/16
- Dayang Nurfaizah
- Caliph Busker
- Alif Satar
- Sandra

Rabu 17/8/16
- Encik Mimpi
- Zarul Umbrella
- Sixth Sense
- Sakura Band

Khamis 18/8/16
- Mark Adam
- Aman Nasim
- Bunkface
- Haiza

Jumaat 19/8/16
- Sarah
- Shiera Abdul
- Dafi
- Putera

Sabtu 20/8/16
- Ewal AF
- Zarif AF

Ahad 21/8/16
- Sazrin
- Aina Mentor Legend

Artis-artis ni, bukan setakat buat persembahan tau tapi ada jualan amal dan anatara artis yanag terlibat di jualan amal ialah che ta, siti nordiana, one nation, alif satar, nur sajat, bunkface dan dafi. so korang kenalah datang tau tuk support artis-artis kita buat jualan amal.. Besar pahalanya ok :)

Sesi Walkaout oleh Perdana Menteri Malaysia pada 16 Ogos 2016 (Selasa) iaitu esok ! So PM akan datang  dah uzu akan jangkan keadaan akan sangat meriah dengan kehadiran Perdana Menteri yang terhormat :)

Btw, jangan lupa datang ke Booth yang dikendalikan Roopawan, iaitu booth sahabat blogger Projek Travel Booth 022 dan Booth Fauzi Aryaan dan Fsyn di booth 017 . Tq semua ! Siapa datang nanti, kalau jumpa mohon tegur ye. *uhukk* hehehhe. ok bye Salam :)

P/s : Sape yang takde kete nak g PICC, boleh rujuk banner ni tau ! NBOS telahpun menyediakan pengangkutan dengan 30% diskaun kalau naik ERL . Dah jimat  dah kat situ  kan :)

0 comments