Kempen Yeo’s Ceria Ria Beramal Bersama Bintang & Menang Duit Raya Musim Kedua

Kempen Yeo’s Ceria Ria Beramal Bersama Bintang & Menang Duit Raya Musim Kedua | Salam. Sedar tak sedar sekarang ni dah masuk bulam MAY. bulan depan dah masuk bulan ramadhan iaitu pada bulan JUNE. So bila tibanye ramadhan, memang akan tiba jua kempen yang dianjurkan oleh Yeos yakni ini bukan tahun pertama diadakan..Dah masuk musim kedua kalau tak silap uzu. So apa perbezaan kempen tahun ini dengan tahun lepas ?

Sebelum tu tengok gambar ni dulu..

Ok waktu ni uzu just ternampak Syukri Yahaya je sebab dia pelakon idaman malaya. Dengan lakonannya yang sweet kemain, maka Syukri Yahaya menjadi tumpuan uzu. Terus tak perasan yang Faiz Dickie pun ada menjadi duta untuk kempen ni. Bukan takat Syukri Yahaya, Faiz Dickie je, Heliza Helmi yang dah banyak kali jadi duta tuk kempen ni pun ada, so tuk tahun ni ada AG, Kaka Azraff dan Feeya Iskandar.
Dalam kempen ini dibahagikan kepada 3 kumpulan iaitu kumpulan merah tuk AG dan Heliza Helmi, kumpulan purple tuk Syukri Yahaya dan Kaka dan kumpulan biru tuk Faiz Dickie dan Feeya. Mereka ni masing-masing mewakili badan kebajikan masing-masing iaitu :

Pasukan 1

1. Shukri Yahaya – mewakili Yeo’s Yeogurt dan Pusat Jagaan Rumah Kesayangan (RUKESA), PJ
2. Kaka Azraff – Mewakili Yeo’s Yeogurt dan Rumah Nurul Hasanah, KL

Pasukan 2

1. AG – mewakili Yeo’s Laici dan Rumah Titian Kaseh, Titiwangsa
2. Heliza Helmi – Mewakili Yeo’s Soya dan Teratak Nur Barakah, Shah Alam

Pasukan 3

1. Faizdickie – mewakili Yeo’s Teh Kundur dan Rumah Bakti Nur Syaheera, Cheras
2. Feeya Iskandar – Mewakili Yeo’s Krisantimum dan Rumah Kasih Harmoni, KL

Kempen Yeos

  1. Terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia
  2. Sumbangan dari pembelian produk Yeos
  3. Setiap derma dinilai melalui akaun rasmi wechat Yeos Malaysia
  4. Yeos akan menambah RM10000 untuk kumpulan yang paling banyak kumpul mata
Duit Raya
Rebut peluang tuk menang duit raya bernilai RM10000 (1st) , RM5000(2nd), RM3000(3rd) dan hadiah mingguan RM500 !! Menarik kan?


So jom layari http://www.yeos.com.my/ atau boleh tekan link ni http://www.yeos.com.my/beramalbersamabintang/index.html untuk membaca dengan lebih teliti cara-cara berkempen sambil beramal serta camne nak menang duit raya. Thank semua :)



8 comments