Jameela Street : Vendor-Vendor Exclusive Di Sacc Mall Shah Alam

Jameela Street : Vendor-Vendor Exclusive Di Sacc Mall Shah Alam | Salam. Kalau ke Shah Alam jangan lupa singgah ke Sacc Mall yang mana kini Sacc Mall telah pun di upgrade dan ditambah perkhidmatan-perkhidmatan yang lebih baik contohnya Sacc Mall kini ada tumpuan yang sangat menarik iaitu Jameela Street !

Apa itu Jameela Street ? Ok Jameela Street ni ialah vendor-vendor exclusive buat pelanggan yang suka beli sesuatu yang exclusive atau pun pelanggan memandang kearah kualiti yang lebih baik daripada harga, jadi Jameela Street ni dibina untuk memeberi peluang peniaga-peniaga melayu untuk berniaga di Jameela Street . 

Jameela bermaksud kecantikkan.. Jadi nama Jameela Street ni cipta khas untuk kecantikan dan vendor-vendor Jameela Street ni lebih kepada nak cantik.. So ada yang jual baju, tudung, jubah, barang-barang kecantikan untuk lelaki dan perempuan dan bakal menyusul vendor khas untuk komestik jadi Sacc Mall akan lebih meriah dengan pelbagai pilihan untuk kecantikan..

Meh kita tengok vendor-vendor ape yang ada kat Jameela Street. Benda apa yang diorang ni jual? Haaaa kerlass... Lebih dari 25 vendors yang ada tak termasuk vendor-vendor kosmestik yang bakal dilancarkan nanti.. Memang menaik lah Sacc Mall lepas ni !

1) Anis Al Idrus Waredrobe
 2) Balqees
 3) Maryam Signature
 4) Chanting Creation
 5) Takzims
 6) Beyoutiful
 7) Tinta Batik House
 8) Jannah By Jemari Kreatif
 9) Keerana Collection
 10) Wafas Closet
 11)Rey Reina & Gulf Couture
 12) Nazrah
 13) Casa de Estilista
 14) Ey Reina & Gulf Couture
 15) Nana Nhara
16) Hijrah Couture
 17) Pierre Cardin
 Jemeela Street tuk berehat dan ambik gambar ala-ala kat korea
 18) House of Zaza
 19) Takzims
 20) Herz Secret
 21) Butik Leeha
 22) Binqareem
 22) Boutique Dyana
 23) Bella Norman
Yang menariknya, jenama-jenama terkenal yang dah well known brand dia pun ada join vendor kat sini contohnya Pierre Cardin, Anis Al Idrus, Hijrah Couture dan banyak lagi tak perlu p jauh-jauh boleh singgah je Sacc Mall Shah Alam..
Untuk pengetahuan anda semua, Jameela Street akan mengadakan "Pencarian Wajah Jameela" yang akan berlangsung pada sempena pembukaan Jameela Street Vendor di Sacc Mall Shah Alam yang akan bermula pada 4 Jun 2016. Siapa rasa dia cantik dan comel dan mampu bolehlah join Pencarian Wajah Jameela ramai-ramai turun padang.. Hadiah yang ditawarkan ialah menjadi duta dan pemenang akan memenangi pakej percutian ke sebuah pulau di luar negara...!
Jameela Street juga akan mengadakan Majlis Iftar Jameela Street di Sacc Mall Bersama Media, Selebriti dan anak-anak yatim. Baguihhh lah Jameela Street ni sebab banyak aktiviti-aktiviti menarik yang bakal diadakan dan tentunya Sacc Mall akan kembalik meriah seperti dulu!! Wihuuuu!

Matlumat Lanjut :
Facebook : Jameela Street
Instagram @jameelastreet


1 comments