Graduan ASPIRE 2016 Bakal Mengegarkan Kuala Lumpur 28-29 May Ini !

Graduan ASPIRE 2016 Bakal Mengegarkan Kuala Lumpur 28-29 May Ini ! | Salam..Tahun lalu uzu berkesempatan p Graduan Aspire 2015 dan majlis berlangsung dengan meriahh sekali. Crowded tauu dewan yang besar tu. Berpusu-pusu orang masuk terutama pelajar-pelajar yang bakal graduan, graduan dan fresh graduate. Kali ni uzu dengar cerita, majlis akan berlangsung lebihhh besar lagi..
Tahun ini adalah tahun ke-6 untuk Graduan Aspire dan untuk tahun ini ianya akan berlangsung pada 28-29 May 2016 iaitu minggu depan pada Sabtu dan Ahad !!

Graduan Aspire 2016 tahun ini bertemakan"Fly High" . Antara pameran-pameran yang ada adalah dari Maybank, Celcom Axiata, UEM Group, Malaysia Airlines, Dell, Exxonmobil dan Nestle, serta Universiti Islam Antarabangsa Malaysia, Universiti Taylor, Universiti Curtin, Universiti Multimedia, Universiti Kebangsaan Malaysia, Universiti Malaya dan banyak lagi.
Yang menariknya pada tahun ini ialah GRADUAN® ASPIRE 2016 bakal menampilkan pelbagai aktiviti-aktiviti menarik yang akan membantu anda bersaing dengan perubahan dalam trend kerjaya di Malaysia seperti ASPIRE +, persidangan ASPIRE500, ASPIRE Lounge, Agents Race, peraduan dan cabutan bertuah.

"Bukan sahaja bakat didedahkan kepada permintaan sebenar dunia pekerjaan dan mengambil langkah yang perlu untuk meningkatkan kebolehpasaran mereka; majikan juga akan mempunyai peluang untuk memahami apa yang bakat memikirkan kehadiran mereka, dan juga sebagai langkah populariti organisasi di Malaysia di kalangan bakat dari latar belakang dan industri yang berbeza, "kata Pn Elia Talib, Pengarah Urusan GRADUAN®.

"GRADUAN® sentiasa berada di barisan hadapan dalam trend sumber kerjaya di Malaysia, itulah sebabnya setiap tahun, kita cuba untuk menggabungkan unsur-unsur baru yang berkaitan dengan grads segar dan pencari kerja profesional. Jika aktiviti yang popular dan relevan, kami akan mengekalkan ia, seperti persidangan ASPIRE500 yang popular dan ASPIRE + eksklusif. Jika tidak, GRADUAN® akan menggantikannya dengan sesuatu yang baru, "kata Pn Elia.
Salah satu acara kemuncak yang dinanti-nantikan GRADUAN® ASPIRE adalah ASPIRE 500 persidangan, di mana 500 bakat dari universiti (tempatan & luar negara) dan kolej setiap tahun merebut peluang yang diilhamkan oleh ikon bahagian Malaysia.

panel Persidangan tahun ini termasuk Nazrin Hassan, Ketua Pegawai Eksekutif Cradle Fund Sdn Bhd; Leon Foong, Pengurus Besar Uber Malaysia Sdn Bhd; Goh Ai Ching, Pengasas Piktochart; dan Ashran Dato 'Ghazi, Ketua Pegawai Eksekutif Pusat Inovasi dan Kreativiti Global Malaysia (MAGIC). Ini ikon Malaysia akan berkongsi pengalaman dan kepakaran mereka dalam usaha untuk membentuk bakat Malaysia ke dalam tenaga kerja yang lebih maju dan produktif dalam "The Digital Age".
Wahhh macam-macam aktiviti menarik yang disediakan.. Yang best tu ada cabutan bertuah. Agaknya apa ye hadiah cabutan bertuah kali ni? hehehehe.. So yang nak tahu matlumat lanjut mengenai pameran kerjaya utama dan lepasan ijazah di Malaysia, atau di ASPIRE 500 Persidangan, ASPIRE + dan aktiviti-aktiviti lain, layari http://graduan.com/aspire dan pra-pendaftaran sekarang!

Jom tengok Flash Mob yang diadakan di Pavilion pada 14 May 2016 Sabtu yang lalu bersama beberapa blogger. Wahhh seronok diorang menari. Flash mob tak lama dalam 3-4 minit je. Sanggup uzu datang singgah Pavilion tauu semana-mata nak tengok Flash Mob untuk Graduan Aspire 2016 yang bakal diadakan 28-29 May 2016 inii ! Jomm ramai-ramai kita memeriahkan lagi ..



1 comments