Uzu Menyegarkan & Mengharumkan Bilik Dengan Ambi Pur Mood Theraphy Collection

Uzu Menyegarkan & Mengharumkan Bilik Dengan Ambi Pur Mood Theraphy Collection | Alhamdulillah.. Bila dengar mengenai pewangi AmbiPur ni uzu rasa teruja nak review. Sebab bab wangian wangian ni memang menjadi kegemaran uzu terutama untuk wangikan bilik hostel dan almari. Tq Ambi Pur :)

Dalam banyak-banyak pewangi Ambi Pur, sejujurnya inilah pewangi paling wangi sekali yang uzu pernah hidu.. Sebelum ni memang uzu dah pernah try untuk kat kereta, kat almari , kat bilik tapi ada jenis wangian yang menusuk di hidung.. Membuatkan uzu jadi pening.. Walaupun baru beli kan, terus tak nak guna dah. Alhamdulillah kali ni uzu betul-betul suka dengan jenis wangian yang sangat soft dan sesuai untuk suasana yang lebik romantis..
AmbiPur MoodTheraphy baru buat semua pasangan di luar sana!!! Ambi Pur menjemput pasangan-pasangan di luar sana menghangatkan semula asmara anda dengan koleksi terkini MoodTheraphy dengan menghilangkan bau yang tidak diingini dan membawakan kembali kesegaran cinta!Apa yang anda perlu tahu... Ambi Pur MoodTheraphy ini dicipta khusus untuk menjadikan rumah pasangan lebih kondusif untuk mencipta asmara. 

Koleksi MoodTheraphy Ambi Pur ini telah dilancarkan di Sunway Pyramid dengan kehadiran rakan usaha sama kempen ini iaitu Harith Iskander dan isterinya, Dr. Jezamine Lim. 

Harith dan Dr. Jezamin juga telah mengadakan sesi perkongsian dengan media dan orang rami mengenai kepentingan menghidupkan asmara di dalam perkahwinan. Pasangan selebriti ini menasihatkan bahawa usaya yang kecil sangat bermakna dan boleh menyegarkan semula hubungan. Pelawak Malaysia dan isterinya itu juga berkongsi bagaimana mereka meluangkan masa untuk bercinta dan bagaimana mereka melakukannya di rumah. 
It is one of the five senses. It is very imprtant as it is closely linked with/related to the limbic system - a complex system of nerves and networks in the brain, involving several areas near the edge of the cortex concerned with instinct and mood. It controls the basic emotions (fear, pleasure, anger) and drives urges like hunger,sex, dominance, care of offspring. The sense of smell can, in fact, trigger long lost memories and affect our mood, and therefore our feeling and emotions. For example, to a certain extent, "smell" can make us feel hungry. Smell or scents can have positive (or negative) effects on mood, stress, sleep enhancement, self-confidence, psychological, physical and cognitive performance.
"MoodTheraphy sangat membantu terutamanya jika anda mempunyai jadual yang ketat seperti kami. Dengan kerja dan anak-anak, sukar untuk kami mengekalkan kehangatan cinta - yang sangat penting sebenarnya. Setiap hubungan memerlukan usaha dan sangat senang bila ada penyelesaian yang mudah seperti ini," kata Dr. Jezamine. 

"Seronok sekali dapat menghidupkan semula saat-saat indah bersama isteri saya. Ia membantu anda mengingati mengapa dan bagaimana anda jatuh cinta dengan pasangan. Wangian adalah sesuatu yang tidak dapat dilihat atau dirasa; tetapi anda tahu ia ada," kata Harith.

"Begitu juga dengan bau busuk, anda tidak sedar bagaimana ia menjejaskan anda. Namun selepas anda menghilangkannya dan menyembur sedikit wangian, seluruh mood anda boleh berubah. Di rumah, kita sudah terbiasa dengan bau-bau yang tidak menyenangkan dan ini boleh menjejaskan kita tanpa disedari," tambahnya.

Bau busuk boleh menjadi sangat tidak menyenangkan kepada seseorang. Ia perlu ditangani kerana boleh menjejaskan fikiran dan suasana tanpa disedari. Persekitaran yang harum boleh menggembirakan, menenangkan deria dan menaikkan mood. 

Ambi Pur mencipta tiga (3) mood untuk citarasa yang berbeza dengan varian Love's Bouquet, Relax & Unwinddan Splash of Revival. 

Love's Bouquet


 Love's Bouquet mengingatkan anda kepada cahaya lilin dan haruman bunga yang sangat mengasyikkan.

Relax & Unwind
Relax & Unwind mengundang anda ke dalam taman di mana anda boleh berehat sambil menikmati secawan teh herba.

Splash of Revival

Splash of Revival pula membawa anda memasuki hutan hijau dan beristirehat di bawah teduhan pohon-pohon besar sambil menikmati tiupan angin. 



Harga :
Febreze Fabric Freshener - RM11.90
Ambi Pur Set & Refresh - RM18.50
Ambi Pur Air Effects - RM19.90
Ambi Pur gel Fresh - RM9.90


Untuk Maklumat Selanjutnya:

Mengenai Procter & Gamble:

P&G berkhidmat untuk hampir lima bilion pengguna di seluruh dunia melalui jenama-jenamanya. Syarikat ini mempunyai salah satu portfolio terkuat bagi jenama-jenama yang dipercayai, berkualiti dan menerajui pasaran termasuklah Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® dan Whisper®. Komuniti P&G merangkumi operasi di kira-kira 70 buah negara di seluruh dunia. Sila layari http://www.pg.com untuk berita terkini dan maklumat lanjut mengenai P&G dan jenama-jenamanya.

12 comments