Jatuh Cinta Dengan Produk SyaLaa BB Cushion Cream Ni !

Jatuh Cinta Dengan Produk SyaLaa BB Cushion Ni ! | Salam.. Semalam kan, uzu ada terima parcel product review.. Hihi.. Yang ni best sikit sebab nak main make-up make up. Lol. Kali ni uzu nak review fondation pulak.. Dengar cerita fondation ni dah ramai artis-artis pakai terutama wawa zainal dan Mia Ahmad( Heroin Drama Hati Perempuan) . Mesti ramai yang kenal Mia Ahmad kan? Si pelakon baru yang menonjol disebabkan kecantikan dan tudung fesyen bawal satin. Huhu betul ke tak? Haaaaa Yuhanis ni lah salah satu pengguna SyaLaa BB Cushion Cream ni..

Uzu ada dapat 2 produk, SyaLaa BB Cushion Cream dan Pore Silky Balm. Produk boleh tengok gambar kat atas ni.. Dua-dua tuk produk muka..
SyaLaa BB Cream
SyaLaa BB Cushion Cream merupakan produk baru lagi di pasaran yang mana dah sebulan lebih.. Tapi banyak testimoni dari artis-artis yang memberi positif testimoni.. Kalau nak tau boleh cari hashtag kat ig. Senang dan cepat gitu.. Hihi..

SyaLaa BB Cushion Cream adalah produk revolusi wanita terkini serta menggunakan teknologi terkini. 

BB cream yang diletakkan didalam compact supaya memudahkan penggunaan. Selalunya BB Cream atau pun Foundation memang dah kat dalam botol kan, memang jarang ada BB Cream kat dalam Compact. Actually dengan rekabentuk dan cara macam ni memudahkan kita untuk make up.. Siap ada cermin lagi tau.. Haaa class kau jah.. Boleh simpan dalam handbag. Jimat ruang sebab compact ni kecil dan senang bawa.

Antara bahan-bahan yang terkandung dalam SyaLaa BB Cushion Cream adalah Lilium Candidum atau lebih dikenali sebagai Madonna Lily. Fungsinya adalah untuk membantu menjaga kelembapan kulit, memberikan rawatan khusus bagi kulit kering dan sensitif dengan mengimbangi kadar kelembapan air pada kulit.

Pore Silky Balm
Oppppsss ! Memula ingat benda ni Lip Balm.. Rupanya untuk muka ye.. Bukan untuk bibir.. Haha tu lah.. Tak baca elok-elok.. Nasib baik ada kak sue yang tegur.."weii ini bukan untuk bibir lah.. kau dah kenapa?" Huhu terus rasa kebas bibir uzu sekejap. Lol.. Korang pun jangan salah faham ye..

Pore Silky Balm ni tuk tutup lubang-lubang pori atau bekas-bekas jerawat.. Sebelum nak pakai BB Cream atau fondation, korang pakai ni kat muka, tap tap tap pastu pakai lah BB Cream ni..

So, kalau korang berminat nak try compact BB Cushion Cream dan Pore Silky Balm ni, boleh lah tengok hashtag kat ig ataupun kat fb.. Semua info ada kat situ.. Testimoni pun ada.. Sekarang ni dah zaman canggih.. hihi..semua info cari kat hashtag je.. Senang kan? 

#SyalaaBBCushionCream
#SyalaaEmpireOfficial
#SyalaaBeautywithblogger

Instagram : @syalaaempireofficial
FB :@syalaabeauty
Contact no : 03-87414957 / 0182393947/0182441506


5 comments