Air Asia Community Blogger : Unlock The Fun !

Air Asia Community Blogger : Unlock The Fun ! | Sejurus uzu ke Opening Butik Pen Merah, uzu terus rushing ke event Air Asia untuk Air Asia Community Blogger : Unlock The Fun di Tingkat 6 Times Square .. Nasib baik sempat.. hihi.. Lega....
Sampai situ kena suh buat nama dengan kreatif sekali dan letakkan hashtag tuk menang hadiah flight tiket ke India.. Huhhh kalau uzu tauuuuuuu awal-awal, dah buat elok2 tauu... wuu bukan rezeki.. sobs...

Lebih dari 80 blogger yang hadir untuk memeriahkan lagi acara.. Yang dekat, yang jauh, yang dari Singapore pun tak terlepas untuk join aktiviti the very awesome ni.. Best sangat tengok blogger berkumpul secara berjemaah.. Hehe..
Aktiviti-aktiviti yang dijalankan sepanjang hari tersebut tu seperti... Tulis nama secara kreatif, unluck the excape room, tarik tali, melukis dan cari kunci dengan mata tertutup. Lol.. Hahaha sukati je taip nama games tu..Lol.. Uzu pun tak tau nama games tu, main hentam je.. janji best! Hahahaha..
  
  
 
Fuh best giler games yang Air Asia sediakan.. Dan yang paling best, ada yang menang tiket return flight kot! Stressss + jelessss . Hahahaha.. Untung giler kan...? Bertuah nye sapa yang dapat.. ! Tahniahhhhhh korang !

Apa pun...harap lepas ni.. pihak Air Asia akan selalu buat event-event yang melibatkan blogger lagi macam ni.. Sangat have fun tauu !!! Silaturahim pun terjalin.. Alhamdulillah..

4 comments