10 Azam Emas Putih 2015

10 Azam Emas Putih 2015 | As-Salam u olss. Selamat tahun baru uzu ucapkan pada semua pembaca blog ini yang mana setia membaca blog uzu dari dulu sampailah sekarang. Eh ada ke yang setia? Perasan je . Hihi

Kita dah masuk ke tahun baru 2015, apa yang uzu harapkan tahun ni akan jadi lebih baik dari tahun-tahun sebelum ni. Uzu nak melupakan setiap kenangan buruk dan akan bawa kenangan manis ke tahun 2015 ni.

Azam tahun-tahun lalu pun rasanya tak tertunai sepenuhnya, uzu pun lupa dah azam tahun-tahun lalu. Tapi apa yang uzu harapkan, ada beberapa azam-list uzu tuk tahun 2015

1. Dapat 10000 follower blog sebelum tamat 2015 dan traffic blog maintan 2000uv . Boleh ke? InsyaAllah uzu kan usahakan sebaik mungkin !

2. Dimurahkan lagi rezeki dalam dunia blogging. Sejak setahun lalu, uzu dah aktif ke event-event memandangkan uzu stay kat Bangi, senang g event. Alhamdulillah. Semoga lagi murah rezeki tahun ni.

3. Dapat pointer 3.00 ke atas setiap sem. Ada beberapa sem lagi dah insyaAllah habiskan Ijazah tahun ni.

4. Harap mampu sepenuhnya tanggung diri sendiri tanpa minta bantuan my lovely abah dan adik beradik lain. Mampu ke uzu buat macam tu? Beruasaha tak nak menyusahkan abah :(

5. Dapat daki gunung kinabalu kali-2 sampai ke puncak. Dlu tak sampai ke puncak. Hanya 80% pendakian sebab cuaca tidak mengizinkan.

6. Menjadi anak yang solehah kepada abah. InsyaAllah akan dipertingkat lagi amal ibadah.

7. Nak tengok abah pegi umrah. Tak dapat tanggung sepenuhnya, dapat tanggung sikit pun dah kira bersyukur.

8. Nak diet dan kembali kurus seperti setahun lalu. Hihihi. Sekarang uzu dah semakin bambam dan ia sangat merisaukan uzu. Dari saiz S pindah ke saiz M . Hualohhhhhh.. Teruk bebeno ni.

9. Semoga persahabatan uzu ngan geng #kelabbloggerbenashaari semakin utuh dan kekal selamanya. Sayang u olss semua...

10. Azam terakhir, semoga bertemu jodoh yang sampai ke jinjang pelamin. Teringin nak kahwin, tapi tak kahwin-kahwin lagi. Kengkawan soma dah kahwin. Sedihnyaa... Takpe lah. Jodoh tak sampai lagi. Apa pun semoga "dia" yang terakhir untuk uzu. Semoga "dia" jodoh uzu.. Amin ya rabbal alamin. Doakan kami please :D

Ni je lah 10 azam-list uzu tuk tahun 2015. Semoga apa yang uzu nak, apa yang uzu impikan menjadi kenyataan. Sama-sama berdoa dan berusaha . Doakan yang terbaik !!

28 comments