Tips Buat Duit Dengan Instagram


Tips Buat Duit Dengan Instagram | Hari ni uzu nak share sikit cara atau tips buat duit dengan instagram. Sekarang kan ramai je yang jual online kat intagram kan?

Kalau dulu , fb tempat mencari duit, tapi sejak Mark sombong, maka intagram adalah tempat jual beli yang paling laris sekarang ni. Malah uzu sendiri pun suka membeli melalui intagram, menjual sesuatu melalui instagram, dan mengambil servis review di instagram.

Sekarang ni banyak yg pasarkan produk di instagram tapi gagal buat strategi yang salah. So uzu nak kongsikan kunci utama letupkan jualan dalam intagram.

Follower yang ramai. Nak dapatkan follower yang ramai tu senang tapi tak kena dengan target. Contohnya, uzu jual tudung tapi follower uzu banyak lelaki, bujang dan masih belajar di sekolah menengah. Agak-agak tudung yang uzu jual laku tak? Haaa tak kan?

Tu yang uzu nak bagi tau, apa guna follower ramai tapi tak kena dengan target jualan. so target jualan ni memang penting.

Bagaimana cara dapatkan target follower?

Tujuan entri ni adalah untuk saya share kat anda semua cara nak dapatkan target follower di Instagram. Betul-betul targeted ni.. Jantina, Umur, Bangsa, Status Perkahwinan,Minat Apa, Tinggal Mana, Kerja Apa, Kerja Dimana dan lain-lain lagi anda boleh target.

Semua ni boleh belajar dari DVD Panduan Manipulasi Instagram. Ada seorang hamba Allah ni jual. Sangat bagus content di dalamnya. Tak rugi lah beli RM100 hari. InysaAllah.

Ni gambar DVD yang saya beli tu..


Bukan sahaja panduan berkaitan Targeted Follower ada dalam ni tetapi juga seni-seni asas perniagaan dalam Instagram dimasukkan sekali untuk bantu pembeli yang tak berapa jelas tentang asas perniagaan di Instagram juga.

Jadi ianya juga sesuai untuk mereka yang masih baru dan belum ada akaun Instagram ni. Dalam DVD ni ada beberapa Modul, di susun untuk memudahkan pembeli senang hadam.
ini antasa modulnya.

Modul #1 Bina Profile Instagram - 
Dalam video ini, saya akan dedahkan teknik membina akaun dalam Instagram khas untuk perniagaan. Yang mana akaun anda akan nampak lebih profesional dan mudah untuk membina keyakinan dan kepercayaan pelanggan dan bakal follower anda kelak,

Modul #2 Teknik Naikkan Follower 1 - 
 Dalam teknik yang pertama ini, anda akan didedahkan bagaimana untuk mendapatkan follower yang ramai dalam masa yang cepat, dan bagaimana untuk membuatkan orang lain bercerita dan berkongsi tentang perniagaan dan akaun Instagram anda.

Modul #3 Teknik Naikkan Follower 2 - 
Dalam video ini pula, saya akan terangkan bagimana anda mampu mendapatkan dan mencari follower yang targeted mengikut niche jualan anda dan juga mendapatkan bakal peminat bagi produk-produk jualan anda. 

Modul #4 Teknik Naikkan Follower 3 - 
Sekali lagi dalam video ini, saya akan dedahkah RAHSIA SUPER TARGETED FOLLOWER yang selama ini saya gunakan untuk mendapatkan follower yang betul-betul mengikut citarasa anda. Anda boleh asingkan mengikut jantina, umur, lokasi, pekerjaan, bangsa.. senang cerita secara demografi. 

Modul #5 Strategi Unfollowing - 
Antara masalah yang dihadapi oleh segelintir pada peniaga adalah berlakunya following terlalu ramai. Jadi dalam video ini saya akan dedahkan anda teknik lakukan unfollowing secara lebih teratur dan seterusnya bakal memberi kesan besar pada akaun anda kelak.

Modul #6 Strategi Posting - 
Untuk menjual di Instagram ianya tidak boleh lari dari GAMBAR dan PENULISAN. Gambar dan penulisan merupakan elemen yang sangat penting untuk mempengaruhi prospek untuk membeli. Ramai yang tidak menguasai sepenuhnya bahagian ini. Saya akan berikan teknik dan konsep penulisan iklan yang benar-benar efektif dan mampu menghasilkan jualan.

Modul #7 Strategi #tags - 
Dalam modul ini pula saya akan tunjukkan anda bagaimana kepentingan #tags dalam membantu perniagaan anda, dan bagaimana anda boleh lakukan "folder" dalam akaun Instagram anda, seterusnya bagaimana untuk intip / spy pesaing-pesaing anda. 

#BONUS Real Live Study Case - 
Ini satu bonus dimana anda akan dapat lihat sendiri bagaimana saya lakukan dan result yang terjadi. Dimana saya mulakan dengan akaun yang betul-betul baru dan masih 0.

Kalau anda berminat nak DVD ni dengan harga RM100, baik beli sekarang. tengah PROMOSI tu.
RM100 sahaja, berbaloi dengan ilmu yang saya dapat. Klik sini kalau nak beli atau nak baca detail sebelum beli.


8 comments