Produk Baru Keluaran Wonder Glow Cosmetics

As-Salam

Produk Baru Keluaran Wonder Glow Cosmetics  | Hari ni uzu nak share produk kecantikan baru keluaran Wonder Glow Cosmetics . Tahu tak pasal syarikat ni? Pernah dengar tak? Mungkin ada yang tak pernah dengar dan mungkin selalu dengar. 

Ok lah nak cerita sikit pasal Wonder Glow Cosmetics  ni. Nama pun cosmetics mestilah mengeluarkan produk-produk kecantikan kan? Wonder Glow Cosmetics  ni keluarkan produk kecantikan seperti krim pemutih, krim anti penuaan, krim kecantikan dan minuman untuk dalaman.

Sebelum ni Wonder Glow Cosmetics  dah keluarjan 30 jenis produk. Wahh banyak tu. Sekarang ni pula Wonder Glow Cosmetics ada buat 2 jenis produk baru tau , Wonder Glow Black Series dan Wonder Glow V-Shape Serum .

1. Wonder Glow Black Series (RM130) ada 3 jenis set :




Wonder Glow Black Series ni dalam dia ada 3 set iaitu, Wonder Glow Day White Diamond Series, Wonder Glow Night White Diamond Series dan Wonder Glow Bar Soap Diamond.

Wonder Glow Black Series  ni 10x lebih berkesan untuk pencerahan dan vitamin C dan 45++ SPF pula untuk mengawal cahaya matahari yang sangat terik sebanyak 45 kali ganda,so Wonder Glow Black Series ni sesuai untuk mereka yang sering terdedah kepada cahaya matahari selama 5 hingga 6jam. 

Selain itu, Wonder Glow Black Series  juga mencerahkan dan menyerikan wajah, menghilangkan pigmentasi yang tebal, menghapuskan jerawat dengan berkesan, mengecilkan pori - pori wajah dan menghaluskan kulit secara semulajadi, anti penuaan serta awet muda yang unggul.

Wonder Glow Black Series mengandungi kombinasi hebat 'glutathione vitamin C infusions' dan collagen agar kulit sihat bercahaya dan bersinar dan ia diiperkaya dengan AHA untuk memperbaharui sel kulit mati dan menjadikan kulit cerah dan bersinar.



Haa yang sesiapa yang ada bentuk muka yang bulat atau bujur, V-Shape amatlah sesuai untuk korang. Bukan saja membentuk walajag lebih tirus tapi boleh buat muka kita bentuk V . No double chin lagi la maksudnya. 

Selain tu juga, kulit muka kita akan lebih glowing gituu, V-Shape juga memudarkan cela parut yang ada, dan V-shape akan buat kulit kita jadi anjal , tegang dan lebih berseri.

Cara Penggunaan :
  • Sapukan dengan rata serum v shape tersebut ke wajah anda. Cara sapuan hendaklah disapukan keatas untuk mempercepatkan proses serum masuk ke dalam liang roma.
  • Kesan akan terlihat selepas 7 hari dengan pemakaian yg kerap, jika penjagaan makan dan pendedahan kepada cahaya matahari terkawal, kesannya akan lebih menyerlah.
  • Seeloknya dipakai pada waktu sebelum tidur atau waktu pagi selepas muka dibasuh bersih.
  • Pakai sebelum krim malam atau siang (jika ada).
Yang penting sekali, korang kena dapatkan Wonder Glow Black Series dan Wonder Glow V-Shape Serum ni yang original tau ! Tak nak yang tiruan. Macam mana tau ori ke tak? Pastikan pelekat hologram ada di kotak yang korang beli ye.


Wonder Glow Cosmetics juga memberi peluang kepada mana-mana yang ingin mendapatkan duit sampingan iaitu dengan menjadi agen, so siapa yang berminat nak jadi agen, boleh rujuk sini Agent Registeration

Untuk matlumat lanjut, sila rujuk link dibawah :

0 comments