Pengalaman Hair Treatment Tajaan Loreal Paris

As-Salam

Pengalaman Hair Treatment Tajaan Loreal Paris | Sabtu lalu uzu berpeluang untuk mendapat treatment rambuat kat rumah studio Loreal Paris di Kelang Lama. Uzu rasa teruja sangat sebab suasana spa berkonsepkan spa di rumah membuatkan uzu rasa tenang, selesa dan rasa awesome.



Ini adalah syampoo baru dari Loreal Paris, best sangat pakai. Rasa ringan ja kepala uzu ni. Bau pun wangi sangat-sangat.

Ini survey tuk rambut sendiri, masalah yang uzu hadapi kat rambut uzu ni haa. Ok ni actually nak memudahkan team Loreal Paris buat treatment ikut survey ni. Hehe.






Gambar sebelum treatment. Muka fresh !


Gambar selepas hair treatment dan facial kat muka ! Wahhh rasa berser-seri muka memasing. Yang bestnya, kami diberi peluang untuk makeup diri sendiri dengan makeup Loreal Paris yang sangat awesome. Rasa lawa sangat. hehehehe :D






Apa pun, thanks Loreal Paris sebab sudi menjemput kami tuk mendapatkan hair treatment yang percuma dan terbaik ni ! Pengalaman yang sangat berbaloi sebab kita dah boleh tau cara nak sbuat hair treatment sendiri dkat rumah dengan hanya ada set syampoo ni.



4 comments