Promosi Buffet Ramadhan De Palma Hotel Shah Alam

As-Salam

Promosi Buffet Ramadhan De Palma Hotel Shah Alam | Alhamdulillah. Uzu berkesempatan untuk berbuka puasa bersama rakan blogger2 yang lain di De Palma Hotel Shah Alam yang mana ia berada di Seksyen 19.

Buffet Ramadhan De Palma Hotel Shah Alam tahun ini berkonsepkan "Masakan dari Periuk & Belanga" yang mana meruapakan warisan melayu . Tahun ini juga sangat istimewa tau sebab ada 150 hidangan jenis lauk pauk oleh chef yang berpengalaman.

Hidangan yang diketengahkan, Ikan Pari Masak Asam Rebus & Bendi, Rendang Udang Galah dan Daun Kunyit, Pucuk Paku Masak Lemak dll lagi. Buffet Ramadhan De Palma Hotel Shah Alam kekalkan konsep gerai ala bazar yang mana menggabungkan 3 bangsa, melayu , cina, india.

Lauk kenduri atau lauk pengantin juga dihidangkan seperti Nasi Minyak Istimewa, Ayam Masak Merah, Daging Terutuk, Ikan Masak Masam Manis, Pajeri Nenas dll.


























Sebelum berbuka puasa, tahlil ringkas yang diketuai oleh ustaz jemputan diadakan sebelum magrib. Solat maghrib, terawih dan isyak berjemaah diimakan oleh residen imam dan disamping itu alunan ayat al quran dipertebangkan khas dari Yaman, diikuti tazkirah.


Pihak De Palma Hotel Shah Alam menjemput anak-anak yatim serta fakir mskin dari seluruh Selangor untuk berbuka puasa bersama.



Harga :
RM75.00 (Dewasa)
RM 37.50 (Kanak-Kanak)

DISKAUN 15% untuk pembaca blog uzu ni! 
Sebut nama blog uzu untuk dapatkan diskaun !

Hubungi Untuk Tempahan :
03 - 55428080
atau Jabatan Jualan di sambungan 519


Terima kasih diucapkan buat De Palma Hotel Shah Alam kerana telah menjemput kami untuk berpuasa bersama blogger-blogger yang lain dan pastinya, makanan yang disediakan semua sedap-sedap!



7 comments