Contest Buffet Ramadhan Casa Ombak

Assalamualaikum.


Contest Buffet Ramadhan Casa Ombak | Akhirnya, ramadhan kini muncul tiba dan semestinya inilah masanya untuk kita berkumpul dengan keluarga, sahabat handai, saudara mara untuk berbuka puasa bersama-sama untuk mengeratkan lagi ikatan silaturahim sesama kita.

Buffet Ramadhan? Buffet Ramadhan adalah perkara yang dicari-cari terutama pada waktu ketika ini dan ianya adalah  "hot item" semasa bulan Ramadhan.


Ombak Creative tidak terlepas peluang untuk menyediakan pakej Buffet Ramadhan Casa Ombak yang mana Ombak Creative menyediakan makanan ala masakan kampung serta pelbagai juadah yang menyelerakan. Dengan suasana ala taman dan santai di tengah bandar Kuala Lumpur, ia pasti membuatkan kita lebih tenang untuk berbuka bersama keluarga tersayang.







Harga Kasih Sayang Buffet Ramadhan Casa Ombak

Dewasa : RM 55.00nett
Kanak-kanak : RM 27.00nett ( 5-12 tahun )

Tema Casa Ombak
Merupakan lokasi event yang berkonsepkan ala garden.

Casa Ombak juga mengambil tempahan individu, group, family dan syarikat.
Sila hubungi mereka untuk reservation.

Tempahan Boleh Dibuat Melalui:
Call/Whatsapp : Akma Omar 013 2680001
Tel : 03 21818750
Call/Whatsapp : 013 624 1417
Call/Whatsapp : 012 662 1062
Website: www.OmbakCreatives.com
Facebook page : Ombak Creative page  Like Sini -->

Kepada pembaca blog ini yang ingin membuat tempahan Buffet Ramadhan Casa Ombak boleh hubungi segera untuk booking. Yang pastinya, tempat solat juga disediakan.


Latar Belakang Ombak Creative


Ianya merupakan syarikat event dibawah pengurusan Casa Ombak Sdn Bhd yang mana telah menjalankan pengurusan event lebih dari sepuluh (10) tahun. Team Ombak Creative berpengalaman menguruskan catering, majlis perkahwinan, majlis koperat dan persendirian.

Lain-lain Perkhidmatan Ombak Creative
Adalah perancang perkahwinan , mereka membantu anda merancang dan merealisasikan hari bahagia anda. Dengan Package dan Perkhidmatan yang kami sediakan akan membuatkan anda berpuas hati dengan apa yang mereka sediakan.

Menyediakan pelbagai perkhidmatan kepada bakal pengantin dari Penjagaan diri, Persiapan perkahwinan, Catering & Canopy, Lokasi perkahwinan dan bermacam macam lagi dibawah satu bumbung.

Pencapaian Terbaik Ombak Creative
Top 3 Malaysia World Bblogger and Media Awards #MSMW2014 Kategori Business

Alamat Casa Ombak
Casa Ombak Banglo, No. 22 Jalan Damai off Jalan Ampang.

Lokasi Maps Ombak Creative Casa Ombak



Sumber gambar : shakiddo

6 comments