Custom Made Sticker Car


Custom Made Sticker Car | Sekarang ni ramai pemilik kereta di Malaysia lebih suka menghiasi kereta dengan stiker yang cantik, comel, cool, smart, elegent,unik dan yang lebih penting menarik perhatian ramai. Sesetengah pemilik kereta lebih selesa menggunakan custom made sticker car di mana ia mengikut citarasa masing-masing.

Di laman sosial Instagram Car Sticker Malaysia, terdapat pelbagai jenis design custom made sticker car yang menarik saya lebih menyukai design custom made sticker car dibawah ini yang mana custom made sticker car ini berkait rapat dengan diri saya yang merupakan salah seorang blogger di Malaysia.


Seperti yang kita sedia maklum, mengikut statistik di Malaysia, kebanyakkan individu dari semua peringkat umur mempunyai blog mereka sendiri dan sticker custom made sticker car yang terpapar diatas amat sesuai untuk para blogger di luar sana.

Design custom made sticker car yang berkonsepkan tema ringkas yang hanya menggunakan dua warna iaitu kuning dan hitam sahaja. Pemlihan jenis tulisan yang jelas pasti akan kelihatan lebih menarik perhatian para pemandu jalan raya yang melihatnya. Kesinambungan warna kuning dan hitam sudah menjelaskan bahawa design ini menunjukkan ketegasan serta garisan belang hitam kuning melambangkan tanda awas.

Jika custom made sticker car  ini ditampal di cermin kereta, pasti ramai yang tahu kita seorang blogger dan ia menjadi kebanggaan buat kita. Ia sedikit sebanyak membuka mata segelintir pihak untuk mengetahui bahawa blogger juga merupakan salah satu platfom untuk menyampaikan sebarang matlumat.

Dapatkan custom made sticker car untuk kereta kesayangan anda! Pasti ramai yang kagum melihat cantiknya kereta yang diserikan oleh sticker custom made sticker car daripada Car Sticker Malaysia . Dapatkan segera custom made sticker car dengan menghubungi :

No Telefon : 010-2255485 / 012-6953385
Instagram Car Stickers Malaysia : car_stickers_malaysia
Servis : Printing Biasa, Bussines Card, Flyers,Banner, Sticker Kereta

Contest SEO Car Stickers Malaysia ini di anjurkan oleh Farisya Anastasyia dan ditaja oleh :
Car Stickers Malaysia | http://www.bettadeals4u.com
Farid Laham | http://www.terbaek.net
Jamian Sarif | http://www.jaymiee.com
Kamil Salleh | http://www.sensasi2020.com
Hanny Abdullah | http://www.diarymama.com

p/s : siapa yang berminat menyertai contest ini, sila tekan -> Contest Custom Sticker Car

15 comments