REVIEW : Filem Soar Into The Sun


As-Salam

Hari ni nak review sikit filem yang I tengok kelmarin.

First at all, aku yakin budak-budak sekarang ada yang minat Korea.
memang patut la u all tengok cerita ni.. Hero pun handsome gila. Cair jugak tengok.


Kita tengok trailer dulu :)


Seorang Juruterbang yang sangat nakal, Tae-hun yang terpaksa dirinya dipindahkan ke unit pertempuran terbang selepas gagalkan pertunjukan kapal terbang dan membahayakan orang ramai.. Tae-hun seorang yang nakal dan baginya mengikut peraturan ialah sangat memboringkan. Tu sebab Tae-Hun di pindahkan di unit lain.

Tae-Hun (Rain)


Di tempat yang baru, Tae-Hun meminati seorang wanita Se-Yeong seorang ketua penyelenggraan. Tae-Hun cuba mendekati Se-Yeong yang jelita itu dengan pelbagai cara namun gagal. 

Se-Yeong(Sin Se-Kyeong)


Satu hari Tae-Hun menemui Se-yeong untuk meminta pertolongan tentang Pesawat dengan lebih lanjut kerana inigin menewaskan rakan seperjuangannya yang mana dia inigin menang dalam pertandingan itu.. Dalam perjanjian itu, Jika Tae-Jun menang, Se-Yeong kerna jadi teman lelaki kepada Tae-Hun dan kalau Tae-Hun kalah dalam pertandingan itu, Se-Yeong akan tampar Tae-Hun. Itu lah perjanjian mereka berdua.


Aga-agak Tae-Hun menang tak dalam pertandingan tu???

Kalau nak tau, sila lah tengok.

P/s : Komen aku tentang filem ni, memang awesome lah. Tidak kering gusi. Lawak, Takut, Sedih ,Happy semua ada dalam filem ni..Yang best tu, Endingnya memang best.


5 comments