Dulu 8share Kini Dikenali Sebagai 8coin :) Jom Buat Duit Dengan 8coin.my ! Just SHARE SHARE Je Dapat Duit !


Dulu 8share Kini Dikenali Sebagai 8coin :) Jom Buat Duit Dengan 8coin.my ! | Salam dan selamat pagi semua ? Hehe sebut pasal 8share ni, geng geng blogger dulu-dulu mesti kenal dengan 8share kan? Haaa ingat lagi waktu zaman lepas habis diploma, waktu tu uzu kerja setahun sebelum sambung degree dan seriusly uzu boleh dapat more then RM1000 sebulan kot dengan 8share. Waktu tu tahun 2012 .. Dengan duit 8share tu lah uzu beli laptop uzu tambah dengan duit gaji waktu tu..Laptop tu ada sampai sekarang.. Ni taip entry ni, pakaai laptop hasil duit 8share lah :) Haaaa..

Dan lama lepas tu cam taak aktif dan tahun ni tiba-tiba macam aktif semula dengan nama baru iaitu 8coin.. Nama je baru tapi cara nak dapat duit tu tetap sama :)

Pelancaran 8coin.my diaadakan pada 25 April 2018 , Media Prima dan Re Asia telah pun merasmikan penjenamaan semula dari 8share to 8coin :) Siapa ada akaun 8share yang dulu-dulu, dan dalam tu masih ada duit, boleh transfer ke 8coin . Kalau yang tak pernah daftar, boleh daftar di SINI .
sumber photo : Mek Onie

Apa itu 8Coin ?

Okay .. 8coin ni tempat jana duit dengan mudah. Eh tapi takde lah mudah sangat tapi nak jana duit dengan kita just SHARE artikel-artikel yang ada di dalam website tu. Artikel-artikel boleh cari di bahagian Special .  Lepas tu tekan iew this special .Just pilih mana-mana artikel yang korang nak dan share. Kalau nak share semua pon takda masalah...

So, share artikel tu boleh macam-macam cara, copy link dan share to facebook ke, atau share kat twitter ke, google ke atau kat wasap ke hehhe janji . Kita akan dapat 1000coin sekiranya ada 50 kawan-kawan kita tekan link yang kita share tu..

1000coin bersamaan dengan RM10.

Sama macam 8share. Kita just boleh dapat max RM10 untuk 1 iklan .. Hihihi best tak buat duit dengan share share je ni? Haaa siapa yang blogger tu, bila update entry, selitkan lah link iklan tu, mungkin pembaca akan tekan link tu..
sumber photo : Mek Onie

So guys jangan lepaskan peluang jana income dengan share share artikel je dapat duit ! hehehe. Uzu pon nak start semula buat benda ni. lama tak buat .. Jom lah kita sama-sama menjana pendapat dengan 8.coin ! Salam :)

Untuk Matlumat Lanjut
Website : https://8coin.my/

sumber photo : Mek Onie

1 comments